Годинама је свет дигиталног одјекивао мантром да се искуства учине без трења и напора. Идеја је да ако све макнете са пута, клијентима ћете олакшати да дођу до касе и унесу податке о својој кредитној картици. То је паметан приступ, али је отишао предалеко. Створили смо једноставан свет без смисла и емоција. Нека искуства су боља са мало трења. И у овом говору Дејв Бирс ће објаснити како можете да користите трење да ослободите неурохемикалије које се осећају добро у мозговима ваших купаца.
Традиција обновљеног приватног предузетништва у Србији је дуга тек нешто више од 30 година. То обично значи да су оне генерације које су у младости и напону снаге основале прва приватна предузећа сада у животном добу у коме је потребно донети важне одлуке које се односе на наредних неколико деценија компаније. Процес увођења друге генерације у посао, или професионализације компаније није једноставан. У свету постоје векови традиције и искустава на која је могуће позвати се. Kод нас су овакви подухвати и даље пионирски, али верујемо да су добри примери транзиције бизниса веома важни као инспирација и показатељ да прави бизнис прерасте и надрасте особе које су га створиле.
Пројекат domen.rs након неколико година развоја превазишао је оквире у којима је настао и дошло је време како за визуелно освежење, тако и за проширење функиционалности и формата садржаја и отварање сопствених комуникационих канала на друштвеним мрежама. Провешћемо вас кроз овај процес трансформације и приказати постигнуте резултате.
Ракија је национално пиће, а ми се често према националним стварима односимо са недовољно пажње и бриге. Зато и многе од тих ствари никада не добију статус који заслужују. Бранко је један од ретких људи који се више од 15 година активно труде да едукују публику и произвођаче, да поставе стандарде квалитета, али и прошире знање и учине да ракија, на мапи јаких алкохолних пића, добије своје заслужено место међу најбољима.
Веб сајтове и апликације које свакодневно користимо, доносе различита корисничка искуства на основу вредности (и циљева) које дата компанија доставља кориснику. Један од тих циљева може бити и дизајнирање интерфејса који ће подржавати различите језике. У овом предавању ћемо се осврнути на примену вишејезичности и како се она провлачи кроз различите интерфејсе.
Гледано са теоријске стране, имплементација више језика не би требало да буде компликован захтев. У пракси то може изгледати мало другачије. Зато ћемо се кроз ово предавање фокусирати на праксу и занимљиве примере са којима се свакодневно сусрећемо.
Занимало нас је, а верујемо да је и вас, колико бизниси у свом пословању користе дигиталне технологије – електронску пошту, сајт, електронску продају, клауд сервисе, друштвене мреже, алате за колаборацију, алате за видео конференције, пословни софтвер. Такође, колико су своје редовне активности дигитализовали – размену докумената, трансакцијске актвиности са банкама, архивирање докумената и друго. Верујемо да ће вам резултати овог истраживања бити занимљиви и корисни.
Након што кроз истраживање видимо како и колико бизниси користе дигиталне технологије и решења у бизнису, поразговараћемо са представницима локалних софтверских кућа који развијају пословна решења за домаће, регионално и страно тржиште. Kакав је њихов утисак о стању тржишта и каква су искуства у сарадњи са микро, малим или већим компанијама из Србије. Одговорићемо на питање колико су наша предузећа другачија од региона и иностранства, кроз позитивне примере ћемо увидети како наши традиционални бизниси побеђују у дигиталној трансформацији.
Традицинално већ неколико година испитујемо ваше знање из историје интернета и дигиталних технологија, а најбоље зналце награђујемо вредним наградама. Квиз играмо уживо и у реалном времену пратинмо топ листу најбољих, а на крају проглашавамо победнике!
У овом говору Фредрик ће нас повести на турнеју широм света да откријемо шта можемо да научимо о креативности од људи које је упознао током својих 20+ година путовања планетом како бисмо боље разумели прави потенцијал људске креативности. Будите спремни да учите, да будете инспирисани и да гледате на креативност на нов начин.