Godinama je svet digitalnog odjekivao mantrom da se iskustva učine bez trenja i napora. Ideja je da ako sve maknete sa puta, klijentima ćete olakšati da dođu do kase i unesu podatke o svojoj kreditnoj kartici. To je pametan pristup, ali je otišao predaleko. Stvorili smo jednostavan svet bez smisla i emocija. Neka iskustva su bolja sa malo trenja. I u ovom govoru Dejv Birs će objasniti kako možete da koristite trenje da oslobodite neurohemikalije koje se osećaju dobro u mozgovima vaših kupaca.
Tradicija obnovljenog privatnog preduzetništva u Srbiji je duga tek nešto više od 30 godina. To obično znači da su one generacije koje su u mladosti i naponu snage osnovale prva privatna preduzeća sada u životnom dobu u kome je potrebno doneti važne odluke koje se odnose na narednih nekoliko decenija kompanije. Proces uvođenja druge generacije u posao, ili profesionalizacije kompanije nije jednostavan. U svetu postoje vekovi tradicije i iskustava na koja je moguće pozvati se. Kod nas su ovakvi poduhvati i dalje pionirski, ali verujemo da su dobri primeri tranzicije biznisa veoma važni kao inspiracija i pokazatelj da pravi biznis preraste i nadraste osobe koje su ga stvorile.
Projekat domen.rs nakon nekoliko godina razvoja prevazišao je okvire u kojima je nastao i došlo je vreme kako za vizuelno osveženje, tako i za proširenje funkicionalnosti i formata sadržaja i otvaranje sopstvenih komunikacionih kanala na društvenim mrežama. Provešćemo vas kroz ovaj proces transformacije i prikazati postignute rezultate.
Rakija je nacionalno piće, a mi se često prema nacionalnim stvarima odnosimo sa nedovoljno pažnje i brige. Zato i mnoge od tih stvari nikada ne dobiju status koji zaslužuju. Branko je jedan od retkih ljudi koji se više od 15 godina aktivno trude da edukuju publiku i proizvođače, da postave standarde kvaliteta, ali i prošire znanje i učine da rakija, na mapi jakih alkoholnih pića, dobije svoje zasluženo mesto među najboljima.
Veb sajtove i aplikacije koje svakodnevno koristimo, donose različita korisnička iskustva na osnovu vrednosti (i ciljeva) koje data kompanija dostavlja korisniku. Jedan od tih ciljeva može biti i dizajniranje interfejsa koji će podržavati različite jezike. U ovom predavanju ćemo se osvrnuti na primenu višejezičnosti i kako se ona provlači kroz različite interfejse.
Gledano sa teorijske strane, implementacija više jezika ne bi trebalo da bude komplikovan zahtev. U praksi to može izgledati malo drugačije. Zato ćemo se kroz ovo predavanje fokusirati na praksu i zanimljive primere sa kojima se svakodnevno susrećemo.
Zanimalo nas je, a verujemo da je i vas, koliko biznisi u svom poslovanju koriste digitalne tehnologije – elektronsku poštu, sajt, elektronsku prodaju, klaud servise, društvene mreže, alate za kolaboraciju, alate za video konferencije, poslovni softver. Takođe, koliko su svoje redovne aktivnosti digitalizovali – razmenu dokumenata, transakcijske aktvinosti sa bankama, arhiviranje dokumenata i drugo. Verujemo da će vam rezultati ovog istraživanja biti zanimljivi i korisni.
Nakon što kroz istraživanje vidimo kako i koliko biznisi koriste digitalne tehnologije i rešenja u biznisu, porazgovaraćemo sa predstavnicima lokalnih softverskih kuća koji razvijaju poslovna rešenja za domaće, regionalno i strano tržište. Kakav je njihov utisak o stanju tržišta i kakva su iskustva u saradnji sa mikro, malim ili većim kompanijama iz Srbije. Odgovorićemo na pitanje koliko su naša preduzeća drugačija od regiona i inostranstva, kroz pozitivne primere ćemo uvideti kako naši tradicionalni biznisi pobeđuju u digitalnoj transformaciji.
Tradicinalno već nekoliko godina ispitujemo vaše znanje iz istorije interneta i digitalnih tehnologija, a najbolje znalce nagrađujemo vrednim nagradama. Kviz igramo uživo i u realnom vremenu pratinmo top listu najboljih, a na kraju proglašavamo pobednike!
U ovom govoru Fredrik će nas povesti na turneju širom sveta da otkrijemo šta možemo da naučimo o kreativnosti od ljudi koje je upoznao tokom svojih 20+ godina putovanja planetom kako bismo bolje razumeli pravi potencijal ljudske kreativnosti. Budite spremni da učite, da budete inspirisani i da gledate na kreativnost na nov način.