Predavači

01

Dejv Birs
Opsednut kreativnošću i inovacijom
O predavaču

Dejv se oseća neprijatno kada ga pitaju šta radi jer ni on sam nikada nije potpuno siguran. On zavidi onim ljudima koji mogu da opišu šta rade u vožnji liftom. On to može nekako da uradi dok se penje uz 17 stepenica. Dakle, ovo je nepotpun i neuredan sažetak.
Dejv piše knjige. Njegova najnovija knjiga, Trenje, koju je napisao zajedno sa Sun Iuom, izaziva pometnju u digitalnoj industriji. Takođe je autor knjiga Kako doći do sjajnih ideja, Ikonske prednosti i Korisničkog vodiča za kreativni um. I trenutno piše knjigu u saradnji sa ChatGPT.
Dejv je takođe edukator. Ima nekoliko kurseva na LinkedIn Learning platformi. Takođe je počeo da izdaje sopstvene kurseve na davebirss.com. Tokom izolacije pokrenuo je Virtual Presenting Academy da pokaže ljudima kako da se profesionalno predstave uz pomoć veb kamere. Njegov pristup je privukao veliku pažnju i sada savetuje kompanije o njihovim prezentacijama i virtuelnim događajima.
On je takođe filmski režiser, otac, međunarodni model na modnoj pisti i povremeno lažov.

Opsednut kreativnošću i inovacijom

02

Milovan Zvijer
Advokat i partner @ Four Legal
O predavaču

Milovan je specijalizovan za pružanje pravnog savetovanja u M&A transakcijama (tj. postupcima kupovine i prodaje kompanija, raznih vrsta reorganizacije i restrukturiranja i statusnih promena) i drugim postupcima prenosa poslovanja, sa posebnim akcentom i iskustvom u postupcima tranzicije u vlasništvu i upravljanju u porodičnim kompanijama.
Pored navedenog, Milovan takođe pruža pravno savetovanje u složenim pitanjima kompanijskog i ugovornog prava, kao i savetovanje o radnopravnim pitanjima domaćim i međunarodnim klijentima tj. zavisnim društvima globalnih kompanija koje posluju u regionu.
Milovan je završio zvaničnu obuku za medijatora i konsultant u okviru ASEE Centra za razvoj porodičnih kompanija.

Advokat i partner @ Four Legal

03

Aleksa Vučićević
Komercijalni direktor @ Art ival
O predavaču

Aleksa je prva radna iskustva stekao još kao mali kada je tokom letnjih raspusta, zajedno sa sestrom, radio u porodičnoj firmi. To su bili poslovi u prodavnici, proizvodnji i magacinu. Tokom studija menadžmenta u hotelijerstvu, radio je u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, a nakon završetka školovanja, dobio svoje prvo zaduženje u Art Ivalu, kao neka vrsta koordinatora u maloprodaji. U narednim godinama, preuzimao je i prodaju korporativnim kupcima (brendirana ambalaža, private label proizvodnja), a posle nekoliko godina i veleprodaju, pa zatim i izvoz. Trenutno obavlja posao komercijalnog direktora zaduženog za prodaju, nabavku i marketing, a u firmi radi već 12 godina.
Oženjen, nekada trenirao košarku, a više od decenije igrao je folklor u AKUD-u Ivo Lola Ribar iz Beograda.

Komercijalni direktor @ Art ival

04

Rade Vučićević
Izvršni direktor @ Art ival
O predavaču

Rade Vučićević je, sa suprugom Tatjanom, 1989. godine osnovao Art agenciju koja je organizovala manifestacije i događaje za decu i pozorišne predstave, da bi 1992. godine registrovali preduzeće Art Ival koje se bavilo trgovinom kafom u jednom malom objektu na Zvezdari. Budući da su prodavali veoma kvalitetnu kafu i u želji da se već na početku razlikuju od konkurencije, u svoju ponudu uvrstili su i delikatese od čokolade i tako je počela priča koja traje već tri decenije.
Četiri godine od osnivanja firme lansirali su svoju robnu marku pod nazivom „Premier“, koja je zaštićena u Zavodu za intelektualnu svojinu Republike Srbije. Danas zapošljavaju oko 40 ljudi koji ručno izrađuju više od 200 čokoladnih proizvoda jedinstvenog ukusa, a njihovi proizvodi se mogu naći na policama i u Nemačkoj, Austriji, Slovačkoj, Češkoj, Makedoniji, BiH, Sloveniji i Crnoj Gori.

Izvršni direktor @ Art ival

05

Branko Nešić
Osnivač @ Rakiabar
O predavaču

Branko Nešić je serijski preduzetnik i osnivač Rakia bara, Belgrade Urban Distillery, te pokretač Beogradskog noćnog marketa. Preduzetništvom je počeo da se bavi 1998. godine, kada je zajedno sa bratom preuredio dedin podrum i otvorio samoposlugu pod imenom Vesela dolina.
Na istom se mestu od 2006. godine nalazi Rakia bar, koja je nastala kao jedinstveni koncept po kome se destilat najfinijeg voća, pije uvek uz meze, kreativnu zakusku u moderno osmišljenom prostoru. Danas je Rakia bar zaštićen žig iza koga stoji zanatska proizvodnja vrhunskih voćnih rakija, specijalizovane prodavnice – Rakia&Co, nekoliko Rakiabar-ova i najpoznatiji festival rakije Rakija Fest.

Osnivač @ Rakiabar

06

Fredrik Haren
Istraživač kreativnosti
O predavaču

Fredrik Haren je istraživač kreativnosti. Proveo je poslednjih 25 godina putujući svetom kako bi naučio što više o ljudskoj kreativnosti. Autor je deset knjiga – uključujući „Knjigu ideja“ koja je uvrštena u „100 najboljih poslovnih knjiga svih vremena“. Fredrik je govorio više od 2000 puta u preko 70 zemalja na 6 kontinenata. Kao istraživač kreativnosti, on ima za cilj da otkrije više o ljudskoj kreativnosti, bilo od inovatora u Silicijumskoj dolini ili nomada u pustinji Mongolije kako bi pomogao većem broju ljudi da otkriju svoj puni kreativni potencijal.

Istraživač kreativnosti

07

Aleksandar Nastevski
Osnivač i direktor @ NB Soft
O predavaču

Aleksandar Nastevski je osnivač i direktor kompanije NB Soft koja već 13 godina podržava unapređenje e-commerce biznisa svojih klijenata kroz e-commerce platformu NB Shop koja broji više od 20 miliona registrovanih kupaca, više od 4 miliona korisnika dnevno i više od 200 miliona realizovanih porudžbina na preko 14 različitih tržišta. Vodeći se krilaticom “Budi bolji danas nego juče” u svojstvu sistem arhitekte i senior developera Aleksandar i dalje voli da rešava izazove elektronske trgovine, a potvrdu za dobro urađen posao nalazi u zadovoljstvu trgovaca i njihovih zaposlenih prilikom operativnog rada na NB shop platformi.

Osnivač i direktor @ NB Soft

08

Andreja Nikolić
Osnivač i direktor @ Kadrovska
O predavaču

Završio Pravni fakultet 2009. godine i kao detetu iz advokatske porodice, karijerni put mu je bio zacrtan. Bavio se privrednim i radnim pravom deset godina i krajem 2019. godine odlučio za krene putem preduzetništva. 2020. godine osniva Kadrovsku (kadrovska.app). To je bio početak kraja karijere u advokaturi i početak karijere u IT preduzetništvu.
Kadrovska je Sas koji predstavlja spoj IT i prava sa ciljem da digitalizuje i ubrza sve procese u kadrovskoj i HR službi. Zajedno sa suprugom, 2021. godine osniva MojSavetnik (mojsavetnik.rs) koji predstavlja stručnu podršku korisnicima Kadrovske.
Obožava džez, knjige i igranje PS4 sa sinom Matejom.

Osnivač i direktor @ Kadrovska

09

Veljko Radovanović
Izvršni direktor @ Logik
O predavaču

Rođen u Nišu gde je završio Gimnaziju Svetozar Marković – specijalizovano odeljenje za nadarene matematičare, a potom Elektronski fakultet sa prosekom ocena 9,56. Pred formalnog tehničkog poseduje i veliko neformalno obrazovanje i široko poznavanje biznisa, pre svega poslovnih procesa i implementacije informacionih sistema.
Pre 20 godina osnovao je Logik poslovni softver, kompaniju koja danas ima više od 3000 klijenata kojima nudi poslovna rešenja za praćenje poslovanja, maloprodaju i fiskalizaciju kao i rad u pokretu za biznise koji imaju dosta aktivnosti na terenu.
Društveno aktivan i istaknut član brojnih poslovnih udruženja: SAM (Srpsko udruženje menadžera), Privredna komora Srbije, Udruženje elektronskih komunikacija i informacionog društva, NiCat (Niški klaster naprednih tehnologija). Član Saveta Strukovnog udruženja proizvođača softvera Srbije i predsednik Sekcije proizvođača softvera PKS Niš Privredne komore Srbije. Često predavač na poslovnim konferencijama.

Izvršni direktor @ Logik

10

Vladimir Zarić
Direktor za klijente @ Four Dots
O predavaču

Vladimir Zarić je diplomirani inženjer elektrotehnike. Stručno se usavršavo na The IDM Institute, London, UK, gde je završio specijalističke postdiplomske studije iz digitalnog marketinga. Digitalni direktor sa preko 20 godina regionalnog i globalnog iskustva u različitim vertikalama i industrijama.
Strastven i posvećen razvoju i implementaciji kompleksnih digitalnih projekata za svetski poznate brendove, korporacije, medijske kuće, advertajzing agencije i startapove. Radio je za British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, a trenutno je na poziciji Account Director agencije Four Dots. Dobitnik je brojnih profesionalnih nagrada i priznanja u zemlji i inostanstvu.
Više od 10 godina godina radi kao predavač iz oblasti digitalnih komunikacija i digitalnog marketinga.

Direktor za klijente @ Four Dots

11

Marko Ilić
Dizajner korisničkog iskustva
O predavaču

Marko Ilić je dizajner veb sajtova i aplikacija sa višegodišnjim iskustvom u radu sa inostranim kompanijama.
Sarađivao je sa firmama različitih veličina, koje su deo industrija kao što su: tehnologija,
telekomunikacije, mediji, ugostiteljstvo, zdravstvo, sport, muzika i nekolicina drugih.
Neka od rešenja na kojima je radio, danas koriste kompanije i organizacije poput NBA, Kia,
Formula E, Warner Records, Deity Microphones, i drugi.

Dizajner korisničkog iskustva

12

Marijana Borković
Marketing i komunikacije @ RNIDS
O predavaču

Marijana Borković je diplomirala ekonomiju na Fakultetu za poslovne studije Megatrend Univerziteta. Već 10 godina gradi karijeru u oblasti digitalnog marketinga radeći u kreativnim agencijama i produkcijama. Deo je RNIDS marketing tima od početka 2022. godine i vodi projekat Domen.rs, organizaciju konferencije DIDS i druge projekte.

Marketing i komunikacije @ RNIDS

13

Dragan Marković
Predsednik @ ITN Group
O predavaču

Dragan Marković je redovni profesor Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, šef Katedre za poljoprivredno mašinstvo, dopisni član Akademije inženjerskih nauka Srbije i predsednik ITN Group.

Prof. dr Dragan Marković diplomirao je na Mašinskom fakultetu u Beogradu 1982. godine, zatim magistrirao 1987. godine, a doktorsku disertaciju odbranio je 1991. godine.
Posle diplomiranja 1982. godine zaposlio se u preduzeću 14. oktobar Kruševac – Institut za razvoj Beograd, gde je radio na razvoju građevinske i poljoprivredne mehanizacije. Od 1984. godine radi na Mašinskom fakultetu u Beogradu, na Katedri za poljoprivredno mašinstvo, prvo u zvanju asistenta, od 1993. godine u zvanju docenta, od 1998. godine kao vanredni profesor, a od 2002. godine u zvanju redovnog profesora. U inženjersko-stručnom radu član je Inženjerske komore Srbije, autor je 14. patenata od kojih su 6 realizovani i serijski se danas proizvode.

1992. godine, sa suprugom Verom, osniva privatnu porodičnu kompaniju ITN. Nastala sa vizijom razvoja i implementacije novih tehnologija i tehnika u poljoprivredi i prehrambenoj industriji – ITN Group danas važi za regionalnog lidera u:
– Inženjeringu i distribuciji specijalizovane poljoprivredne mehanizacije u poljoprivredi – ITN AgroTech,
– Inženjeringu, projektovanju, proizvodnji i montaži kompletnih tehnoloških linija i opreme, industrijskih rashladnih sistema, elektro opreme i softvera za industriju hrane i pića po sistemu „ključ u ruke“ – ITN FoodTech,
– Preradi, finalnom pakovanju i izvozu zamrznutog voća i povrća direktno u hipermarkete širom sveta – ITN Eko Povlen.

ITN Group zapošljava mlade visokoobrazovane kadrove. Svoje proizvode i usluge uglavnom izvozi (preko 70%) na tržište EU, UK, Rusije i u mnoge druge zemlje. Svi projekti ITN FoodTech-a se izvode po sistemu „ključ u ruke“: Frikom, Friglo, Carnex, Agrokor, Podravka, Pik Bečej, PKB-Al Dahra, Nectar, Podrum Palić, IMLEK i mnogi drugi.

Predsednik @ ITN Group

14

Aleksandar Marković
Izvršni direktor @ ITN Eko Povlen
O predavaču

Aleksandar je prva radna iskustva stekao radom u kompanijama van ITN Group-e, što je uključivalo i rad u jednoj multinacionalnoj kompaniji, u pivarskoj industriji (ABInBew najveći proizvođač piva na svetu). Nakon završenog školovanja u inostranstvu i sticanja prvih radnih iskustava, Aleksandar se priključio ITN Group-i i započeo svoju karijeru na poziciji asistenta u odeljenju prodaje i marketinga, da bi kasnije prošao i kroz druge sektore u okviru kompanije. Trenutno obavlja funkciju direktora Budimke (najnovije clanice ITN Group) i na poziciji je izvršnog direktora za sektor ITN EkoPovlen (fabrika zamrznutog voća u Kosjeriću), a aktivno je uključen u strateško planiranje i razvoj ITN Group-e u celosti. Trenutno vodi oko 240 zaposlenih u ova dva sektora Grupe sa ukupnim prihodima preko 25.000.000 eura.

Izvršni direktor @ ITN Eko Povlen

15

Predrag Milićević
O predavaču

Savetnik je za marketing i komunikacije u RNIDS-u, u kom već dvanaest godina promoviše proizvode koji nemaju ni veličinu, ni oblik, ni boju, ni miris, ni ukus, ni težinu… koji su u potpunosti nevidljivi i neopipljivi, a bez kojih bi naš svakodnevni život izgledao sasvim drugačije.

Predavač je na teme internet identiteta i brendiranja, kao i različitih aspekata poslovnog prisustva na internetu.

16

Jana Oršolić
O predavaču

Jana Oršolić je grafička dizajnerka i edukatorka, široj publici najpoznatija po autorskom projektu Samo nežno prema sebi. Radi kao profesorka na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu na predmetima iz oblasti Pismo. Ima dugogodišnje iskustvo rada u brendingu, na projektima na kojima radi kao art direktor ili spoljni konsultant za pitanja tipografije.

17

Dušan Stojičević
O predavaču

Dušan Stojičević je direktor marketinga za istočnu Evropu u kompaniji Gransy s.r.o.

Bio je član Upravnog odbora Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) od 2011. do 2016. godine i predsednik Upravnog odbora ove fondacije od 2013. do 2016. Bio je i koordinator ili član više radnih grupa RNIDS-a (2011 – 2016). Direktno je učestvovao u pokretanju .срб IDN ccTLD u Srbiji.

Trenutno je zamenik predsednika Upravnog odbora RNIDS-a.

U ICANN zajednici bio je predsedavajući Label Generation Rules (LGR) panela, kao i potpredsednik Upravnog odbora Universal Acceptance inicijative.

Od 2014 – 2017 bio je član Izvršnog komiteta SEEDIG-a (Jugoistočnoevropski dijalog o upravljanju internetom), a periodu 2015 – 2017. član Programskog odbora sastanaka RIPE SEE.

Dušan ima bogato novinarsko iskustvo. Bio je glavni i odgovorni urednik časopisa „Svet kompjutera“ – najstarijeg kompjuterskog časopisa u zemljama bivše Jugoslavije.

Počeo je kao autor – stručni saradnik u časopisu 1987. godine, postao urednik rubrike 2003, a glavni i odgovorni urednik 2005. godine.

Dušan Stojičević je inženjer elektronike i član Saveza inženjera i tehničara Srbije.

18

Slavoljub Stanković
O predavaču

Slavoljub je pisac i kreativni direktor, diplomirao je Filozofiju i upisao doktorske studije na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Specijalizovao je oglašavanje na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Romani su mu objavljeni u zemlji i regionu, prevedeni na engleski, slovenački i makedonski jezik. Autor je i filmskih i televizijskih scenarija. Kreirao je i na hiljade reklamnih kampanja za renomirane domaće i inostrane brendove. Kreativni je direktor u Ananasu. Živi u Beogradu.

19

Slavimir Stojanović Futro
O predavaču

Slavimir je kreativni direktor Futro Design studija, dizajner, pisac, vizuelni umetnik i professor. Autor autobiografskog romana Devet, serijala dečijih slikovnica Avanture Singi Lumbe i lajfstajl brenda Futro. Pored stotina međunarodnih priznanja dobitnik je Nagrade za životno delo UEPSa, a njegovi projekti se nalaze u svetskim muzejima, publikacijama i enciklopedijama dizajna. Pored svog Futro Masterclass kursa, redovan je predavač na School of Visual Arts u Njujorku.

20

Dušan Simić
O predavaču

Dušan je osnovne studije završio na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na kome je 2020. doktorirao na temu „Neurobiološko objašnjenje svesti“. U svet marketinga ušao je nakon završetka specijalističkih studija za reklamu i medije na Fakultetu dramskih umetnosti 2010. godine. Na konkursu za plakat na temu očuvanja biodiverziteta, koji su organizovale IAA (International Advertising Association) i Ujedinjene nacije, 2010. godine osvojio je prvu svetsku nagradu. Iste godine dobio je nagradu „ Dragan Sakan – New Idea“ za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama koju dodeljuje UEPS (Udruženje ekonomskih propagandista Srbije).

Ima više od decenije iskustva u oblasti komunikacije i strateškog planiranja. Tokom karijere učestvovao je u kreiranju kampanja za najpoznatije brendove na srpskom tržištu. Trenutno radi na poziciji direktora za strateško planiranje u agenciji Communis.

21

Slavica Cicvarić Kostić
O predavaču

Slavica Cicvarić Kostić je redovni profesor na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Predaje na Univerzitetu u Bolonji – Bologna Business School, a kao predavač gostovala je na nekoliko univerziteta i poslovnih škola u Evropi. Objavila je preko 100 radova u časopisima, knjigama i na konferencijama. 

Radi kao konsultant u oblasti marketinga i komunikacija za domaće i međunarodne kompanije i organizacije, kao i za institucije javne uprave. Praktično iskustvo stekla je radeći kao direktor za razvoj poslovanja u međunarodnoj konsultantskoj kompaniji i kao menadžer za odnose s javnošću u investicionoj kompaniji. Deo je tima za marketing i komunikacije u kompaniji koja razvija organizaciono i softversko rešenje za testiranje kandidata.

22

Ina Poljak
O predavaču

Ina je oduvek opčinjena dobrim pričama, njihovim junacima i dinamikom (posebno onim malo strašnijim). Zbog toga je kao svoj poziv odabrala psihologiju: da bi mogla na dubljem nivou da razume sve ono što su elementi dobre priče. Jer, priča je sve — od toga kako se predstavljamo, šta i kako govorimo, kakav utisak ostavljamo na druge ljude, kakve odnose s njima gradimo. Zato se više od deset godina bavi pričama, tako što brendovima pomaže da svoje priče ispričaju na smislen i autentičan način. U slobodno vreme najviše voli da čita (Stivena Kinga, Nila Gejmena, Terija Pračeta), piše (kolumne, a uskoro završava i knjigu) i pokušava da pronađe smislene obrasce u mačjem ponašanju (ovo joj baš ne ide od ruke, ali borba još uvek traje).

23

Vojislav Žanetić
O predavaču

Satiričar, kolumnista, scenarista i pisac. Diplomirani komunikolog. Konsultant za tržišnu komunikaciju i jedan od prvih profesionalnih kopirajtera u Srbiji. Konsultant i brand coach sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju medijskih sadržaja za domaće i inostrane kompanije. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije od 2011. godine. Dobitnik advertajzing nagrada Zlatni pobednik festivala u Firenci, Zlatni bobanj Portorož, Zlatna ruža Montre, Zlatna ideja Novi Sad.
Kolumnista je u Novoj Ekonomiji i Okruženju, ranije pisao kolumne za Dnevni Telegraf, Evropljanin, Nin i Večernje novosti. Široj javnosti poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, a kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”. Zajedno sa Dragoljubom Ljubičićem Mićkom i Dražom Petrovićem jedan je od autora emisije „PLjiŽ“. Dobitnik je nagrade “Branko Ćopić” za satiru i Nevenove nagrade za dečju književnost.

24

Miloš Skokić
O predavaču

Miloš Skokić je suosnivač agencije Žiška, kreativni direktor i kreator sadržaja. Advertajzingom se bavi od 2013. godine, sa fokusom na digitalni marketing i sadržaj. Postao je preduzetnik 2016. od kada se orijentiše na organizaciju kreativnog rada i advertajzing u generalnom smislu. Govornik je na regionalnim konferencijama, jedan je od DIMAQ trenera, i često žirira advertajzing festivale. Stalno istražuje formate i nove kreativne izraze, a Žiška podkast, njegov gejming Jutjub kanal i TikTok profil posvećen „štreberskoj“ kulturi su neki od poslednjih uspešnih projekata ili samo zabavnih hobija. Teško je proceniti.

25

Danijel Milošević
O predavaču

Kopirajter i brend strateg koji radi pretežno sa tehnološkim kompanijama i traži srž njihovog postojanja (zato mu se i firma zove Meaning )
Filolog germanista po struci, sa dugogodišnjim iskustvom u prevodilačkom, nastavničkom i lektorskom poslu ( i zbog toga se firma zove Meaning, koja slučajnost).
U jednom trenutku se zapitao „Ko piše ovo što prevodim?“ i tako je završio u marketingu.
Pored komercijalnog pisanja, voli šah, kafe-knjižare, film „Interstellar“ i ćaskanje o smislu bilo čega. Hobije menja kao čarape. Otac dvoje divne dece i okej čovek.

26

Đorđe Krivokapić
O predavaču

Prof. dr Đorđe Krivokapić LL.M. je vanredni profesor prava informaciono-komunikacionih tehnologija na Katedri za organizaciju poslovnih sistema Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Prepoznatljiv je po svom stručnom i aktivističkom angažmanu u oblasti digitalnih prava i kao su-osnivač Share Fondacije. Aktivan je u istraživanju, kreiranju i zagovaranju javnih politika u oblastima intersekcije prava i tehnologije na nacionalnom, regionalnom i evropskom nivou. Autor je većeg broja knjiga, vodiča i članaka u oblastima: zaštite podataka o ličnosti, informacione bezbednosti, regulisanja interneta i veštačke inteligencije.

27

Dane Blačić
O predavaču

Dane Blačić, kreativni tehnolog sa impresivnom karijerom dugom 23 godine, rođen 1984. u Beogradu, a trenutno sa porodicom živi u Nišu.
Njegova stručnost ostavila je neizbrisiv trag na sadržajima koje je producirao za neke od vodećih emiteria kao što su NBC, beIN Sports, TSN i CBC.
Sa dubokim poznavanjem tehnologije i kreativnosti, Dane premošćuje jaz između ove dve sfere i pruža najsavremenija rešenja u realtime produkciji sadržaja, XR, virtuelnoj produkciji i aplikacijama.
U oktobru 2023. Danetov projekat za MSNBC i i NBC News doneo mu je Emmy Award for Technical Excellence za inzvanredno izvestavanje o izborima za 2022. u SAD.

28

Marijana Borković
O predavaču

Marijana Borković je diplomirala ekonomiju na Fakultetu za poslovne studije Megatrend Univerziteta. Već 10 godina gradi karijeru u oblasti digitalnog marketinga radeći u kreativnim agencijama i produkcijama. Deo je RNIDS marketing tima od početka 2022. godine i vodi projekat Domen.rs, Lokalac na internetu, organizaciju konferencija DIDS, RSNOG i druge projekte.

29

Slobodan Marković
O predavaču

Slobodan Marković radi kao savetnik za digitalne tehnologije u Programu Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u Srbiji. Već duže od 20 godina aktivno učestvuje u zastupanju i formulisanju IKT politika u Srbiji. Pre UNDP, radio je u Registru nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) kao savetnik za IKT politiku i odnose sa internet zajednicom. Između 2014. i 2017. bio je član Multistakeholder Advisory Group (MAG), koja savetuje Generalnog sekretara UN u vezi sa svetskim Forumom o upravljanju internetom (IGF). U periodu od 2008. do 2012. bio je specijalni savetnik ministarke u Ministarstvu telekomunikacija i informacionog društva, gde je učestvovao u donošenju niza propisa iz oblasti telekomunikacija, e-uprave i e-poslovanja. Godine 2010. uručena mu je nagrada “e-Trgovina AWARD“ za decenijski doprinos ranom razvoju e-poslovanja u Srbiji.

30

Dr Emili Roberts
O predavaču

Dr Emili Roberts je iskusni stručnjak sa diplomom iz oblasti marketinga i digitalnih medija. Vrhunac njene akademske karijere predstavlja doktorat iz oblasti veštačke inteligencije i mašinskog učenja, sa posebnim naglaskom na njihovu primenu u oblasti marketinga i digitalnih medija. Trenutno je član odbora jedne vodeće agencije u oblasti digitalnog marketinga ,,Cyber stereo’’ i duboko je posvećena pitanjima povezanim sa etikom u oblasti AI, digitalne bezbednosti i sprečavanja sajber-uznemiravanja, što snažno govori u prilog njenoj opredeljenosti da se tehnologija na odgovoran način integriše u digitalno okruženje.