Славољуб Станковић

Славољуб је писац и креативни директор, дипломирао је Филозофију и уписао докторске студије на Филозофском факултету у Београду. Специјализовао је оглашавање на Универзитету уметности у Београду. Романи су му објављени у земљи и региону, преведени на енглески, словеначки и македонски језик. Аутор је и филмских и телевизијских сценарија. Креирао је и на хиљаде рекламних кампања за реномиране домаће и иностране брендове. Креативни је директор у Ананасу. Живи у Београду.

Панел: Ћирилица у брендингу

Питање језика увек носи са собом политичке, културне и идентитетске димензије. Писмо, као израз језика, одражава политичко и културно наслеђе једног народа. Панел ће истражити колико ћирилично писмо обликује наш идентитет. Да ли је ћирилица неодвојива од нашег идентитета и да ли доприноси нашој аутентичности? Како се ћирилица перципира у Србији а како је виде друге нације? Како утиче на имиџ Србије? Да ли има места за ћирилицу у савременом дигиталном добу? Колика је естетска вредност ћирилице? Ово су нека од питања која ће бити тема панела, и на које ћемо покушати да пружимо одговоре.