Славимир Стојановић Футро

Славимир је креативни директор Futro Design студија, дизајнер, писац, визуелни уметник и professor. Аутор аутобиографског романа Девет, серијала дечијих сликовница Авантуре Синги Лумбе и лајфстајл бренда Футро. Поред стотина међународних признања добитник је Награде за животно дело УЕПСа, а његови пројекти се налазе у светским музејима, публикацијама и енциклопедијама дизајна. Поред свог Futro Masterclass курса, редован је предавач на School of Visual Arts у Њујорку.

Панел: Ћирилица у брендингу

Питање језика увек носи са собом политичке, културне и идентитетске димензије. Писмо, као израз језика, одражава политичко и културно наслеђе једног народа. Панел ће истражити колико ћирилично писмо обликује наш идентитет. Да ли је ћирилица неодвојива од нашег идентитета и да ли доприноси нашој аутентичности? Како се ћирилица перципира у Србији а како је виде друге нације? Како утиче на имиџ Србије? Да ли има места за ћирилицу у савременом дигиталном добу? Колика је естетска вредност ћирилице? Ово су нека од питања која ће бити тема панела, и на које ћемо покушати да пружимо одговоре.