Душан Симић

Душан је основне студије завршио на Филозофском факултету Универзитета у Београду на коме је 2020. докторирао на тему „Неуробиолошко објашњење свести“. У свет маркетинга ушао је након завршетка специјалистичких студија за рекламу и медије на Факултету драмских уметности 2010. године. На конкурсу за плакат на тему очувања биодиверзитета, који су организовале IАА (International Advertising Association) и Уједињене нације, 2010. године освојио је прву светску награду. Исте године добио је награду „ Dragan Sakan – New Idea“ за иновативно размишљање у тржишним комуникацијама коју додељује УЕПС (Удружење економских пропагандиста Србије).

Има више од деценије искуства у области комуникације и стратешког планирања. Током каријере учествовао је у креирању кампања за најпознатије брендове на српском тржишту. Тренутно ради на позицији директора за стратешко планирање у agenciji Communis.

Панел: Ћирилица у брендингу

Питање језика увек носи са собом политичке, културне и идентитетске димензије. Писмо, као израз језика, одражава политичко и културно наслеђе једног народа. Панел ће истражити колико ћирилично писмо обликује наш идентитет. Да ли је ћирилица неодвојива од нашег идентитета и да ли доприноси нашој аутентичности? Како се ћирилица перципира у Србији а како је виде друге нације? Како утиче на имиџ Србије? Да ли има места за ћирилицу у савременом дигиталном добу? Колика је естетска вредност ћирилице? Ово су нека од питања која ће бити тема панела, и на које ћемо покушати да пружимо одговоре.