Предавачи

01

Дејв Бирс
Опседнут креативношћу и иновацијом
О предавачу

Дејв се осећа непријатно када га питају шта ради јер ни он сам никада није потпуно сигуран. Он завиди оним људима који могу да опишу шта раде у вожњи лифтом. Он то може некако да уради док се пење уз 17 степеница. Дакле, ово је непотпун и неуредан сажетак.
Дејв пише књиге. Његова најновија књига, Трење, коју је написао заједно са Сун Иуом, изазива пометњу у дигиталној индустрији. Такође је аутор књига Како доћи до сјајних идеја, Иконске предности и Корисничког водича за креативни ум. И тренутно пише књигу у сарадњи са ChatGPT.
Дејв је такође едукатор. Има неколико курсева на LinkedIn Learning платформи. Такође је почео да издаје сопствене курсеве на davebirss.com. Током изолације покренуо је Virtual Presenting Academy да покаже људима како да се професионално представе уз помоћ веб камере. Његов приступ је привукао велику пажњу и сада саветује компаније о њиховим презентацијама и виртуелним догађајима.
Он је такође филмски режисер, отац, међународни модел на модној писти и повремено лажов.

Опседнут креативношћу и иновацијом

02

Милован Звијер
Aдвокат и партнер @ Four Legal
О предавачу

Милован је специјализован за пружање правног саветовања у М&А трансакцијама (тј. поступцима куповине и продаје компанија, разних врста реорганизације и реструктурирања и статусних промена) и другим поступцима преноса пословања, са посебним акцентом и искуством у поступцима транзиције у власништву и управљању у породичним компанијама.
Поред наведеног, Милован такође пружа правно саветовање у сложеним питањима компанијског и уговорног права, као и саветовање о радноправним питањима домаћим и међународним клијентима тј. зависним друштвима глобалних компанија које послују у региону.
Милован је завршио званичну обуку за медијатора и консултант у оквиру ASEE Центра за развој породичних компанија.

Aдвокат и партнер @ Four Legal

03

Алекса Вучићевић
Комерцијални директор @ Art ival
О предавачу

Алекса је прва радна искуства стекао још као мали када је током летњих распуста, заједно са сестром, радио у породичној фирми. То су били послови у продавници, производњи и магацину. Током студија менаџмента у хотелијерству, радио је у хотелу Hyatt Regency у Београду, а након завршетка школовања, добио своје прво задужење у Арт Ивалу, као нека врста координатора у малопродаји. У наредним годинама, преузимао је и продају корпоративним купцима (брендирана амбалажа, привате лабел производња), а после неколико година и велепродају, па затим и извоз. Тренутно обавља посао комерцијалног директора задуженог за продају, набавку и маркетинг, а у фирми ради већ 12 година.
Ожењен, некада тренирао кошарку, а више од деценијe играо je фолклор у АKУД-у Иво Лола Рибар из Београда.

Комерцијални директор @ Art ival

04

Раде Вучићевић
Извршни директор @ Art ival
О предавачу

Раде Вучићевић је, са супругом Татјаном, 1989. године основао Арт агенцију која је организовала манифестације и догађаје за децу и позоришне представе, да би 1992. године регистровали предузеће Art Ival које се бавило трговином кафом у једном малом објекту на Звездари. Будући да су продавали веома квалитетну кафу и у жељи да се већ на почетку разликују од конкуренције, у своју понуду уврстили су и деликатесе од чоколаде и тако је почела прича која траје већ три деценије.
Четири године од оснивања фирме лансирали су своју робну марку под називом „Premier“, која је заштићена у Заводу за интелектуалну својину Републике Србије. Данас запошљавају око 40 људи који ручно израђују више од 200 чоколадних производа јединственог укуса, а њихови производи се могу наћи на полицама и у Немачкој, Аустрији, Словачкој, Чешкој, Македонији, БиХ, Словенији и Црној Гори.

Извршни директор @ Art ival

05

Бранко Нешић
Оснивач @ Rakiabar
О предавачу

Бранко Нешић је серијски предузетник и оснивач Rakia bara, Belgrade Urban Distillery, те покретач Београдског ноћног маркета. Предузетништвом је почео да се бави 1998. године, када је заједно са братом преуредио дедин подрум и отворио самопослугу под именом Весела долина.
На истом се месту од 2006. године налази Rakia bar, која је настала као јединствени концепт по коме се дестилат најфинијег воћа, пије увек уз мезе, креативну закуску у модерно осмишљеном простору. Данас је Rakia bar заштићен жиг иза кога стоји занатска производња врхунских воћних ракија, специјализоване продавнице – Rakia&Co, неколико Rakiabar-ovа и најпознатији фестивал ракије Ракија Фест.

Оснивач @ Rakiabar

06

Фредрик Харен
Истраживач креативности
О предавачу

Фредрик Харен је истраживач креативности. Провео је последњих 25 година путујући светом како би научио што више о људској креативности. Аутор је десет књига – укључујући „Књигу идеја“ која је уврштена у „100 најбољих пословних књига свих времена“. Фредрик је говорио више од 2000 пута у преко 70 земаља на 6 континената. Као истраживач креативности, он има за циљ да открије више о људској креативности, било од иноватора у Силицијумској долини или номада у пустињи Монголије како би помогао већем броју људи да открију свој пуни креативни потенцијал.

Истраживач креативности

07

Александар Настевски
Оснивач и директор @ NB Soft
О предавачу

Александар Настевски је оснивач и директор компаније NB Soft која већ 13 година подржава унапређење e-commerce бизниса својих клијената кроз e-commerce платформу NB Shop која броји више од 20 милиона регистрованих купаца, више од 4 милиона корисника дневно и више од 200 милиона реализованих поруџбина на преко 14 различитих тржишта. Водећи се крилатицом “Буди бољи данас него јуче” у својству систем архитекте и сениор девелопера Александар и даље воли да решава изазове електронске трговине, а потврду за добро урађен посао налази у задовољству трговаца и њихових запослених приликом оперативног рада на NB shop платформи.

Оснивач и директор @ NB Soft

08

Андреја Николић
Оснивач и директор @ Kадровска
О предавачу

Завршио Правни факултет 2009. године и као детету из адвокатске породице, каријерни пут му је био зацртан. Бавио се привредним и радним правом десет година и крајем 2019. године одлучио за крене путем предузетништва. 2020. године оснива Kадровску (kadrovska.аpp). То је био почетак краја каријере у адвокатури и почетак каријере у ИТ предузетништву.
Kадровска је Sas који представља спој ИТ и права са циљем да дигитализује и убрза све процесе у кадровској и ХР служби. Заједно са супругом, 2021. године оснива МојСаветник (mojsavetnik.rs) који представља стручну подршку корисницима Kадровске.
Обожава џез, књиге и играње PS4 са сином Матејом.

Оснивач и директор @ Kадровска

09

Вељко Радовановић
Извршни директор @ Logik
О предавачу

Рођен у Нишу где је завршио Гимназију Светозар Марковић – специјализовано одељење за надарене математичаре, а потом Електронски факултет са просеком оцена 9,56. Пред формалног техничког поседује и велико неформално образовање и широко познавање бизниса, пре свега пословних процеса и имплементације информационих система.
Пре 20 година основао је Логик пословни софтвер, компанију која данас има више од 3000 клијената којима нуди пословна решења за праћење пословања, малопродају и фискализацију као и рад у покрету за бизнисе који имају доста активности на терену.
Друштвено активан и истакнут члан бројних пословних удружења: САМ (Српско удружење менаџера), Привредна комора Србије, Удружење електронских комуникација и информационог друштва, NiCat (Нишки кластер напредних технологија). Члан Савета Струковног удружења произвођача софтвера Србије и председник Секције произвођача софтвера ПKС Ниш Привредне коморе Србије. Често предавач на пословним конференцијама.

Извршни директор @ Logik

10

Владимир Зарић
Директор за клијенте @ Four Dots
О предавачу

Владимир Зарић је дипломирани инжењер електротехнике. Стручно се усавршаво на The IDM Institute, Лондон, УK, где је завршио специјалистичке постдипломске студије из дигиталног маркетинга. Дигитални директор са преко 20 година регионалног и глобалног искуства у различитим вертикалама и индустријама.
Страствен и посвећен развоју и имплементацији комплексних дигиталних пројеката за светски познате брендове, корпорације, медијске куће, адвертајзинг агенције и стартапове. Радио је за British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, а тренутно је на позицији Account Director агенције Four Dots. Добитник је бројних професионалних награда и признања у земљи и иностанству.
Више од 10 година година ради као предавач из области дигиталних комуникација и дигиталног маркетинга.

Директор за клијенте @ Four Dots

11

Марко Илић
Дизајнер корисничког искуства
О предавачу

Марко Илић је дизајнер веб сајтова и апликација са вишегодишњим искуством у раду са иностраним компанијама.
Сарађивао је са фирмама различитих величина, које су део индустрија као што су: технологија,
телекомуникације, медији, угоститељство, здравство, спорт, музика и неколицина других.
Нека од решења на којима је радио, данас користе компаније и организације попут NBA, Kia,
Formula E, Warner Records, Deity Microphones, и други.

Дизајнер корисничког искуства

12

Маријана Борковић
Маркетинг и комуникације @ РНИДС
О предавачу

Маријана Борковић је дипломирала економију на Факултету за пословне студије Мегатренд Универзитета. Већ 10 година гради каријеру у области дигиталног маркетинга радећи у креативним агенцијама и продукцијама. Део је РНИДС маркетинг тима од почетка 2022. године и води пројекат Domen.rs, организацију конференције ДИДС и друге пројекте.

Маркетинг и комуникације @ РНИДС

13

Драган Марковић
Председник @ ITN Group
О предавачу

Драган Марковић је редовни професор Машинског факултета Универзитета у Београду, шеф Kатедре за пољопривредно машинство, дописни члан Академије инжењерских наука Србије и председник ITN Group.

Проф. др Драган Марковић дипломирао је на Машинском факултету у Београду 1982. године, затим магистрирао 1987. године, а докторску дисертацију одбранио је 1991. године.
После дипломирања 1982. године запослио се у предузећу 14. октобар Kрушевац – Институт за развој Београд, где је радио на развоју грађевинске и пољопривредне механизације. Од 1984. године ради на Машинском факултету у Београду, на Kатедри за пољопривредно машинство, прво у звању асистента, од 1993. године у звању доцента, од 1998. године као ванредни професор, а од 2002. године у звању редовног професора. У инжењерско-стручном раду члан је Инжењерске коморе Србије, аутор је 14. патената од којих су 6 реализовани и серијски се данас производе.

1992. године, са супругом Вером, оснива приватну породичну компанију ITN. Настала са визијом развоја и имплементације нових технологија и техника у пољопривреди и прехрамбеној индустрији – ITN Group данас важи за регионалног лидера у:
– Инжењерингу и дистрибуцији специјализоване пољопривредне механизације у пољопривреди – ITN AgroTech,
– Инжењерингу, пројектовању, производњи и монтажи комплетних технолошких линија и опреме, индустријских расхладних система, електро опреме и софтвера за индустрију хране и пића по систему „кључ у руке“ – ITN FoodTech,
– Преради, финалном паковању и извозу замрзнутог воћа и поврћа директно у хипермаркете широм света – ITN Eko Povlen.

ITN Group запошљава младе високообразоване кадрове. Своје производе и услуге углавном извози (преко 70%) на тржиште ЕУ, УK, Русије и у многе друге земље. Сви пројекти ITN FoodTech-a се изводе по систему „кључ у руке“: Фриком, Фригло, Carnex, Агрокор, Подравка, Пик Бечеј, ПKБ-Ал Дахра, Nectar, Подрум Палић, ИМЛЕK и многи други.

Председник @ ITN Group

14

Александар Марковић
Извршни директор @ ITN Eko Povlen
О предавачу

Александар је прва радна искуства стекао радом у компанијама ван ITN Group-е, што је укључивало и рад у једној мултинационалној компанији, у пиварској индустрији (ABInBew највећи произвођач пива на свету). Након завршеног школовања у иностранству и стицања првих радних искустава, Александар се прикључио ITN Group-и и започео своју каријеру на позицији асистента у одељењу продаје и маркетинга, да би касније прошао и кроз друге секторе у оквиру компаније. Тренутно обавља функцију директора Будимке (најновије цланице ITN Group) и на позицији је извршног директора за сектор ITN EkoPovlen (фабрика замрзнутог воћа у Kосјерићу), а активно је укључен у стратешко планирање и развој ITN Group-е у целости. Тренутно води око 240 запослених у ова два сектора Групе са укупним приходима преко 25.000.000 еура.

Извршни директор @ ITN Eko Povlen

15

Предраг Милићевић
О предавачу

Саветник је за маркетинг и комуникације у РНИДС-у, у ком већ дванаест година промовише производе који немају ни величину, ни облик, ни боју, ни мирис, ни укус, ни тежину… који су у потпуности невидљиви и неопипљиви, а без којих би наш свакодневни живот изгледао сасвим другачије.

Предавач је на теме интернет идентитета и брендирања, као и различитих аспеката пословног присуства на интернету.

16

Јана Оршолић
О предавачу

Јана Оршолић је графичка дизајнерка и едукаторка, широј публици најпознатија по ауторском пројекту Само нежно према себи. Ради као професорка на Факултету примењених уметности у Београду на предметима из области Писмо. Има дугогодишње искуство рада у брендингу, на пројектима на којима ради као арт директор или спољни консултант за питања типографије.

17

Душан Стојичевић
О предавачу

Душан Стојичевић је директор маркетинга за источну Европу у компанији Gransy s.r.o.

Био је члан Управног одбора Регистра националног интернет домена Србије (РНИДС) од 2011. до 2016. године и председник Управног одбора ове фондације од 2013. до 2016. Био је и координатор или члан више радних група РНИДС-а (2011 – 2016). Директно је учествовао у покретању .срб IDN ccTLD у Србији.

Тренутно је заменик председника Управног одбора РНИДС-а.

У ICANN заједници био је председавајући Label Generation Rules (LGR) панела, као и потпредседник Управног одбора Universal Acceptance inicijative.

Од 2014 – 2017 био је члан Извршног комитета SEEDIG-a (Југоисточноевропски дијалог о управљању интернетом), а периоду 2015 – 2017. члан Програмског одбора састанака RIPE SEE.

Душан има богато новинарско искуство. Био је главни и одговорни уредник часописа „Свет компјутера“ – најстаријег компјутерског часописа у земљама бивше Југославије.

Почео је као аутор – стручни сарадник у часопису 1987. године, постао уредник рубрике 2003, а главни и одговорни уредник 2005. године.

Душан Стојичевић је инжењер електронике и члан Савеза инжењера и техничара Србије.

18

Славољуб Станковић
О предавачу

Славољуб је писац и креативни директор, дипломирао је Филозофију и уписао докторске студије на Филозофском факултету у Београду. Специјализовао је оглашавање на Универзитету уметности у Београду. Романи су му објављени у земљи и региону, преведени на енглески, словеначки и македонски језик. Аутор је и филмских и телевизијских сценарија. Креирао је и на хиљаде рекламних кампања за реномиране домаће и иностране брендове. Креативни је директор у Ананасу. Живи у Београду.

19

Славимир Стојановић Футро
О предавачу

Славимир је креативни директор Futro Design студија, дизајнер, писац, визуелни уметник и professor. Аутор аутобиографског романа Девет, серијала дечијих сликовница Авантуре Синги Лумбе и лајфстајл бренда Футро. Поред стотина међународних признања добитник је Награде за животно дело УЕПСа, а његови пројекти се налазе у светским музејима, публикацијама и енциклопедијама дизајна. Поред свог Futro Masterclass курса, редован је предавач на School of Visual Arts у Њујорку.

20

Душан Симић
О предавачу

Душан је основне студије завршио на Филозофском факултету Универзитета у Београду на коме је 2020. докторирао на тему „Неуробиолошко објашњење свести“. У свет маркетинга ушао је након завршетка специјалистичких студија за рекламу и медије на Факултету драмских уметности 2010. године. На конкурсу за плакат на тему очувања биодиверзитета, који су организовале IАА (International Advertising Association) и Уједињене нације, 2010. године освојио је прву светску награду. Исте године добио је награду „ Dragan Sakan – New Idea“ за иновативно размишљање у тржишним комуникацијама коју додељује УЕПС (Удружење економских пропагандиста Србије).

Има више од деценије искуства у области комуникације и стратешког планирања. Током каријере учествовао је у креирању кампања за најпознатије брендове на српском тржишту. Тренутно ради на позицији директора за стратешко планирање у agenciji Communis.

21

Славица Цицварић Костић
О предавачу

Славица Цицварић Костић је редовни професор на Факултету организационих наука Универзитета у Београду. Предаје на Универзитету у Болоњи – Bologna Business School, а као предавач гостовала је на неколико универзитета и пословних школа у Европи. Објавила је преко 100 радова у часописима, књигама и на конференцијама. 

Ради као консултант у области маркетинга и комуникација за домаће и међународне компаније и организације, као и за институције јавне управе. Практично искуство стекла је радећи као директор за развој пословања у међународној консултантској компанији и као менаџер за односе с јавношћу у инвестиционој компанији. Део је тима за маркетинг и комуникације у компанији која развија организационо и софтверско решење за тестирање кандидата.

22

Ина Пољак
О предавачу

Ина је одувек опчињена добрим причама, њиховим јунацима и динамиком (посебно оним мало страшнијим). Због тога је као свој позив одабрала психологију: да би могла на дубљем нивоу да разуме све оно што су елементи добре приче. Јер, прича је све — од тога како се представљамо, шта и како говоримо, какав утисак остављамо на друге људе, какве односе с њима градимо. Зато се више од десет година бави причама, тако што брендовима помаже да своје приче испричају на смислен и аутентичан начин. У слободно време највише воли да чита (Стивена Кинга, Нила Гејмена, Терија Прачета), пише (колумне, а ускоро завршава и књигу) и покушава да пронађе смислене обрасце у мачјем понашању (ово јој баш не иде од руке, али борба још увек траје).

23

Војислав Жанетић
О предавачу

Сатиричар, колумниста, сценариста и писац. Дипломирани комуниколог. Консултант за тржишну комуникацију и један од првих професионалних копирајтера у Србији. Консултант и бранд coach са дугогодишњим искуством у креирању медијских садржаја за домаће и иностране компаније. Предавач је на Факултету за медије и комуникације од 2011. године. Добитник адвертајзинг награда Златни победник фестивала у Фиренци, Златни бобањ Порторож, Златна ружа Монтре, Златна идеја Нови Сад.
Колумниста је у Новој Економији и Окружењу, раније писао колумне за Дневни Телеграф, Европљанин, Нин и Вечерње новости. Широј јавности познат је и као један од уредника и текстописаца “Индексовог радио позоришта”, а касније сценариста и косценариста “Индексовог позоришта”. Заједно са Драгољубом Љубичићем Мићком и Дражом Петровићем један је од аутора емисије „ПЉиЖ“. Добитник је награде “Бранко Ћопић” за сатиру и Невенове награде за дечју књижевност.

24

Милош Скокић
О предавачу

Милош Скокић је суоснивач агенције Жишка, креативни директор и креатор садржаја. Адвертајзингом се бави од 2013. године, са фокусом на дигитални маркетинг и садржај. Постао је предузетник 2016. од када се оријентише на организацију креативног рада и адвертајзинг у генералном смислу. Говорник је на регионалним конференцијама, један је од DIMAQ тренера, и често жирира адвертајзинг фестивале. Стално истражује формате и нове креативне изразе, а Жишка подкаст, његов гејминг Јутјуб канал и ТикТок профил посвећен „штреберској“ култури су неки од последњих успешних пројеката или само забавних хобија. Тешко је проценити.

25

Данијел Милошевић
О предавачу

Копирајтер и бренд стратег који ради претежно са технолошким компанијама и тражи срж њиховог постојања (зато му се и фирма зове Meaning )
Филолог германиста по струци, са дугогодишњим искуством у преводилачком, наставничком и лекторском послу ( и због тога се фирма зове Meaning, која случајност).
У једном тренутку се запитао „Ко пише ово што преводим?“ и тако је завршио у маркетингу.
Поред комерцијалног писања, воли шах, кафе-књижаре, филм „Interstellar“ и ћаскање о смислу било чега. Хобије мења као чарапе. Отац двоје дивне деце и океј човек.

26

Ђорђе Кривокапић
О предавачу

Проф. др Ђорђе Кривокапић LL.M. је ванредни професор права информационо-комуникационих технологија на Катедри за организацију пословних система Факултета организационих наука Универзитета у Београду. Препознатљив је по свом стручном и активистичком ангажману у области дигиталних права и као су-оснивач Share Фондације. Активан је у истраживању, креирању и заговарању јавних политика у областима интерсекције права и технологије на националном, регионалном и европском нивоу. Аутор је већег броја књига, водича и чланака у областима: заштите података о личности, информационе безбедности, регулисања интернета и вештачке интелигенције.

27

Дане Блачић
О предавачу

Дане Блачић, креативни технолог са импресивном каријером дугом 23 године, рођен 1984. у Београду, а тренутно са породицом живи у Нишу.
Његова стручност оставила је неизбрисив траг на садржајима које је продуцирао за неке од водећих емитериа као што су NBC, beIN Sports, TSN i CBC.
Са дубоким познавањем технологије и креативности, Дане премошћује јаз између ове две сфере и пружа најсавременија решења у реалтиме продукцији садржаја, XR, virtuelnoj продукцији и апликацијама.
У октобру 2023. Данетов пројекат за MSNBC и i NBC News донео му је Emmy Award for Technical Excellence за инзванредно известавање о изборима за 2022. у САД.

28

Маријана Борковић
О предавачу

Маријана Борковић је дипломирала економију на Факултету за пословне студије Мегатренд Универзитета. Већ 10 година гради каријеру у области дигиталног маркетинга радећи у креативним агенцијама и продукцијама. Део је РНИДС маркетинг тима од почетка 2022. године и води пројекат Domen.rs, Локалац на интернету, организацију конференција ДИДС, RSNOG и друге пројекте.

29

Слободан Марковић
О предавачу

Слободан Марковић ради као саветник за дигиталне технологије у Програму Уједињених нација за развој (УНДП) у Србији. Већ дуже од 20 година активно учествује у заступању и формулисању ИКТ политика у Србији. Пре УНДП, радио је у Регистру националног интернет домена Србије (РНИДС) као саветник за ИКТ политику и односе са интернет заједницом. Између 2014. и 2017. био је члан Multistakeholder Advisory Group (МАG), која саветује Генералног секретара УН у вези са светским Форумом о управљању интернетом (IGF). У периоду од 2008. до 2012. био је специјални саветник министарке у Министарству телекомуникација и информационог друштва, где је учествовао у доношењу низа прописа из области телекомуникација, е-управе и е-пословања. Године 2010. уручена му је награда “е-Тrgovina AWARD“ за деценијски допринос раном развоју е-пословања у Србији.

30

Др Емили Робертс
О предавачу

Др Емили Робертс је искусни стручњак са дипломом из области маркетинга и дигиталних медија. Врхунац њене академске каријере представља докторат из области вештачке интелигенције и машинског учења, са посебним нагласком на њихову примену у области маркетинга и дигиталних медија. Тренутно је члан одбора једне водеће агенције у области дигиталног маркетинга ,,Cyber stereo’’ и дубоко је посвећена питањима повезаним са етиком у области АI, дигиталне безбедности и спречавања сајбер-узнемиравања, што снажно говори у прилог њеној опредељености да се технологија на одговоран начин интегрише у дигитално окружење.