Predavači

01

Predrag Milićević
O predavaču

Savetnik je za marketing i komunikacije u RNIDS-u, u kom već dvanaest godina promoviše proizvode koji nemaju ni veličinu, ni oblik, ni boju, ni miris, ni ukus, ni težinu… koji su u potpunosti nevidljivi i neopipljivi, a bez kojih bi naš svakodnevni život izgledao sasvim drugačije.

Predavač je na teme internet identiteta i brendiranja, kao i različitih aspekata poslovnog prisustva na internetu.

02

Jana Oršolić
O predavaču

Jana Oršolić je grafička dizajnerka i edukatorka, široj publici najpoznatija po autorskom projektu Samo nežno prema sebi. Radi kao profesorka na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu na predmetima iz oblasti Pismo. Ima dugogodišnje iskustvo rada u brendingu, na projektima na kojima radi kao art direktor ili spoljni konsultant za pitanja tipografije.

03

Dušan Stojičević
O predavaču

Dušan Stojičević je direktor marketinga za istočnu Evropu u kompaniji Gransy s.r.o.

Bio je član Upravnog odbora Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) od 2011. do 2016. godine i predsednik Upravnog odbora ove fondacije od 2013. do 2016. Bio je i koordinator ili član više radnih grupa RNIDS-a (2011 – 2016). Direktno je učestvovao u pokretanju .срб IDN ccTLD u Srbiji.

Trenutno je zamenik predsednika Upravnog odbora RNIDS-a.

U ICANN zajednici bio je predsedavajući Label Generation Rules (LGR) panela, kao i potpredsednik Upravnog odbora Universal Acceptance inicijative.

Od 2014 – 2017 bio je član Izvršnog komiteta SEEDIG-a (Jugoistočnoevropski dijalog o upravljanju internetom), a periodu 2015 – 2017. član Programskog odbora sastanaka RIPE SEE.

Dušan ima bogato novinarsko iskustvo. Bio je glavni i odgovorni urednik časopisa „Svet kompjutera“ – najstarijeg kompjuterskog časopisa u zemljama bivše Jugoslavije.

Počeo je kao autor – stručni saradnik u časopisu 1987. godine, postao urednik rubrike 2003, a glavni i odgovorni urednik 2005. godine.

Dušan Stojičević je inženjer elektronike i član Saveza inženjera i tehničara Srbije.

04

Slavoljub Stanković
O predavaču

Slavoljub je pisac i kreativni direktor, diplomirao je Filozofiju i upisao doktorske studije na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Specijalizovao je oglašavanje na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Romani su mu objavljeni u zemlji i regionu, prevedeni na engleski, slovenački i makedonski jezik. Autor je i filmskih i televizijskih scenarija. Kreirao je i na hiljade reklamnih kampanja za renomirane domaće i inostrane brendove. Kreativni je direktor u Ananasu. Živi u Beogradu.

05

Slavimir Stojanović Futro
O predavaču

Slavimir je kreativni direktor Futro Design studija, dizajner, pisac, vizuelni umetnik i professor. Autor autobiografskog romana Devet, serijala dečijih slikovnica Avanture Singi Lumbe i lajfstajl brenda Futro. Pored stotina međunarodnih priznanja dobitnik je Nagrade za životno delo UEPSa, a njegovi projekti se nalaze u svetskim muzejima, publikacijama i enciklopedijama dizajna. Pored svog Futro Masterclass kursa, redovan je predavač na School of Visual Arts u Njujorku.

06

Dušan Simić
O predavaču

Dušan je osnovne studije završio na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na kome je 2020. doktorirao na temu „Neurobiološko objašnjenje svesti“. U svet marketinga ušao je nakon završetka specijalističkih studija za reklamu i medije na Fakultetu dramskih umetnosti 2010. godine. Na konkursu za plakat na temu očuvanja biodiverziteta, koji su organizovale IAA (International Advertising Association) i Ujedinjene nacije, 2010. godine osvojio je prvu svetsku nagradu. Iste godine dobio je nagradu „ Dragan Sakan – New Idea“ za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama koju dodeljuje UEPS (Udruženje ekonomskih propagandista Srbije).

Ima više od decenije iskustva u oblasti komunikacije i strateškog planiranja. Tokom karijere učestvovao je u kreiranju kampanja za najpoznatije brendove na srpskom tržištu. Trenutno radi na poziciji direktora za strateško planiranje u agenciji Communis.

07

Slavica Cicvarić Kostić
O predavaču

Slavica Cicvarić Kostić je redovni profesor na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Predaje na Univerzitetu u Bolonji – Bologna Business School, a kao predavač gostovala je na nekoliko univerziteta i poslovnih škola u Evropi. Objavila je preko 100 radova u časopisima, knjigama i na konferencijama. 

Radi kao konsultant u oblasti marketinga i komunikacija za domaće i međunarodne kompanije i organizacije, kao i za institucije javne uprave. Praktično iskustvo stekla je radeći kao direktor za razvoj poslovanja u međunarodnoj konsultantskoj kompaniji i kao menadžer za odnose s javnošću u investicionoj kompaniji. Deo je tima za marketing i komunikacije u kompaniji koja razvija organizaciono i softversko rešenje za testiranje kandidata.

08

Ina Poljak
O predavaču

Ina je oduvek opčinjena dobrim pričama, njihovim junacima i dinamikom (posebno onim malo strašnijim). Zbog toga je kao svoj poziv odabrala psihologiju: da bi mogla na dubljem nivou da razume sve ono što su elementi dobre priče. Jer, priča je sve — od toga kako se predstavljamo, šta i kako govorimo, kakav utisak ostavljamo na druge ljude, kakve odnose s njima gradimo. Zato se više od deset godina bavi pričama, tako što brendovima pomaže da svoje priče ispričaju na smislen i autentičan način. U slobodno vreme najviše voli da čita (Stivena Kinga, Nila Gejmena, Terija Pračeta), piše (kolumne, a uskoro završava i knjigu) i pokušava da pronađe smislene obrasce u mačjem ponašanju (ovo joj baš ne ide od ruke, ali borba još uvek traje).

09

Vojislav Žanetić
O predavaču

Satiričar, kolumnista, scenarista i pisac. Diplomirani komunikolog. Konsultant za tržišnu komunikaciju i jedan od prvih profesionalnih kopirajtera u Srbiji. Konsultant i brand coach sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju medijskih sadržaja za domaće i inostrane kompanije. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije od 2011. godine. Dobitnik advertajzing nagrada Zlatni pobednik festivala u Firenci, Zlatni bobanj Portorož, Zlatna ruža Montre, Zlatna ideja Novi Sad.
Kolumnista je u Novoj Ekonomiji i Okruženju, ranije pisao kolumne za Dnevni Telegraf, Evropljanin, Nin i Večernje novosti. Široj javnosti poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, a kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”. Zajedno sa Dragoljubom Ljubičićem Mićkom i Dražom Petrovićem jedan je od autora emisije „PLjiŽ“. Dobitnik je nagrade “Branko Ćopić” za satiru i Nevenove nagrade za dečju književnost.

10

Miloš Skokić
O predavaču

Miloš Skokić je suosnivač agencije Žiška, kreativni direktor i kreator sadržaja. Advertajzingom se bavi od 2013. godine, sa fokusom na digitalni marketing i sadržaj. Postao je preduzetnik 2016. od kada se orijentiše na organizaciju kreativnog rada i advertajzing u generalnom smislu. Govornik je na regionalnim konferencijama, jedan je od DIMAQ trenera, i često žirira advertajzing festivale. Stalno istražuje formate i nove kreativne izraze, a Žiška podkast, njegov gejming Jutjub kanal i TikTok profil posvećen „štreberskoj“ kulturi su neki od poslednjih uspešnih projekata ili samo zabavnih hobija. Teško je proceniti.

11

Danijel Milošević
O predavaču

Kopirajter i brend strateg koji radi pretežno sa tehnološkim kompanijama i traži srž njihovog postojanja (zato mu se i firma zove Meaning )
Filolog germanista po struci, sa dugogodišnjim iskustvom u prevodilačkom, nastavničkom i lektorskom poslu ( i zbog toga se firma zove Meaning, koja slučajnost).
U jednom trenutku se zapitao „Ko piše ovo što prevodim?“ i tako je završio u marketingu.
Pored komercijalnog pisanja, voli šah, kafe-knjižare, film „Interstellar“ i ćaskanje o smislu bilo čega. Hobije menja kao čarape. Otac dvoje divne dece i okej čovek.

12

Đorđe Krivokapić
O predavaču

Prof. dr Đorđe Krivokapić LL.M. je vanredni profesor prava informaciono-komunikacionih tehnologija na Katedri za organizaciju poslovnih sistema Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Prepoznatljiv je po svom stručnom i aktivističkom angažmanu u oblasti digitalnih prava i kao su-osnivač Share Fondacije. Aktivan je u istraživanju, kreiranju i zagovaranju javnih politika u oblastima intersekcije prava i tehnologije na nacionalnom, regionalnom i evropskom nivou. Autor je većeg broja knjiga, vodiča i članaka u oblastima: zaštite podataka o ličnosti, informacione bezbednosti, regulisanja interneta i veštačke inteligencije.

13

Dane Blačić
O predavaču

Dane Blačić, kreativni tehnolog sa impresivnom karijerom dugom 23 godine, rođen 1984. u Beogradu, a trenutno sa porodicom živi u Nišu.
Njegova stručnost ostavila je neizbrisiv trag na sadržajima koje je producirao za neke od vodećih emiteria kao što su NBC, beIN Sports, TSN i CBC.
Sa dubokim poznavanjem tehnologije i kreativnosti, Dane premošćuje jaz između ove dve sfere i pruža najsavremenija rešenja u realtime produkciji sadržaja, XR, virtuelnoj produkciji i aplikacijama.
U oktobru 2023. Danetov projekat za MSNBC i i NBC News doneo mu je Emmy Award for Technical Excellence za inzvanredno izvestavanje o izborima za 2022. u SAD.

14

Marijana Borković
O predavaču

Marijana Borković je diplomirala ekonomiju na Fakultetu za poslovne studije Megatrend Univerziteta. Već 10 godina gradi karijeru u oblasti digitalnog marketinga radeći u kreativnim agencijama i produkcijama. Deo je RNIDS marketing tima od početka 2022. godine i vodi projekat Domen.rs, Lokalac na internetu, organizaciju konferencija DIDS, RSNOG i druge projekte.

15

Slobodan Marković
O predavaču

Slobodan Marković radi kao savetnik za digitalne tehnologije u Programu Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u Srbiji. Već duže od 20 godina aktivno učestvuje u zastupanju i formulisanju IKT politika u Srbiji. Pre UNDP, radio je u Registru nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) kao savetnik za IKT politiku i odnose sa internet zajednicom. Između 2014. i 2017. bio je član Multistakeholder Advisory Group (MAG), koja savetuje Generalnog sekretara UN u vezi sa svetskim Forumom o upravljanju internetom (IGF). U periodu od 2008. do 2012. bio je specijalni savetnik ministarke u Ministarstvu telekomunikacija i informacionog društva, gde je učestvovao u donošenju niza propisa iz oblasti telekomunikacija, e-uprave i e-poslovanja. Godine 2010. uručena mu je nagrada “e-Trgovina AWARD“ za decenijski doprinos ranom razvoju e-poslovanja u Srbiji.

16

Dr Emili Roberts
O predavaču

Dr Emili Roberts je iskusni stručnjak sa diplomom iz oblasti marketinga i digitalnih medija. Vrhunac njene akademske karijere predstavlja doktorat iz oblasti veštačke inteligencije i mašinskog učenja, sa posebnim naglaskom na njihovu primenu u oblasti marketinga i digitalnih medija. Trenutno je član odbora jedne vodeće agencije u oblasti digitalnog marketinga ,,Cyber stereo’’ i duboko je posvećena pitanjima povezanim sa etikom u oblasti AI, digitalne bezbednosti i sprečavanja sajber-uznemiravanja, što snažno govori u prilog njenoj opredeljenosti da se tehnologija na odgovoran način integriše u digitalno okruženje.