01
Саветник је за маркетинг и комуникације у РНИДС-у, у ком већ дванаест година промовише производе који немају ни величину, ни облик, ни боју, ни мирис, ни укус, ни тежину… који су у потпуности невидљиви и неопипљиви, а без којих би наш свакодневни живот изгледао сасвим другачије.
Предавач је на теме интернет идентитета и брендирања, као и различитих аспеката пословног присуства на интернету.
02
Јана Оршолић је графичка дизајнерка и едукаторка, широј публици најпознатија по ауторском пројекту Само нежно према себи. Ради као професорка на Факултету примењених уметности у Београду на предметима из области Писмо. Има дугогодишње искуство рада у брендингу, на пројектима на којима ради као арт директор или спољни консултант за питања типографије.
03
Душан Стојичевић је директор маркетинга за источну Европу у компанији Gransy s.r.o.
Био је члан Управног одбора Регистра националног интернет домена Србије (РНИДС) од 2011. до 2016. године и председник Управног одбора ове фондације од 2013. до 2016. Био је и координатор или члан више радних група РНИДС-а (2011 – 2016). Директно је учествовао у покретању .срб IDN ccTLD у Србији.
Тренутно је заменик председника Управног одбора РНИДС-а.
У ICANN заједници био је председавајући Label Generation Rules (LGR) панела, као и потпредседник Управног одбора Universal Acceptance inicijative.
Од 2014 – 2017 био је члан Извршног комитета SEEDIG-a (Југоисточноевропски дијалог о управљању интернетом), а периоду 2015 – 2017. члан Програмског одбора састанака RIPE SEE.
Душан има богато новинарско искуство. Био је главни и одговорни уредник часописа „Свет компјутера“ – најстаријег компјутерског часописа у земљама бивше Југославије.
Почео је као аутор – стручни сарадник у часопису 1987. године, постао уредник рубрике 2003, а главни и одговорни уредник 2005. године.
Душан Стојичевић је инжењер електронике и члан Савеза инжењера и техничара Србије.
04
Славољуб је писац и креативни директор, дипломирао је Филозофију и уписао докторске студије на Филозофском факултету у Београду. Специјализовао је оглашавање на Универзитету уметности у Београду. Романи су му објављени у земљи и региону, преведени на енглески, словеначки и македонски језик. Аутор је и филмских и телевизијских сценарија. Креирао је и на хиљаде рекламних кампања за реномиране домаће и иностране брендове. Креативни је директор у Ананасу. Живи у Београду.
05
Славимир је креативни директор Futro Design студија, дизајнер, писац, визуелни уметник и professor. Аутор аутобиографског романа Девет, серијала дечијих сликовница Авантуре Синги Лумбе и лајфстајл бренда Футро. Поред стотина међународних признања добитник је Награде за животно дело УЕПСа, а његови пројекти се налазе у светским музејима, публикацијама и енциклопедијама дизајна. Поред свог Futro Masterclass курса, редован је предавач на School of Visual Arts у Њујорку.
06
Душан је основне студије завршио на Филозофском факултету Универзитета у Београду на коме је 2020. докторирао на тему „Неуробиолошко објашњење свести“. У свет маркетинга ушао је након завршетка специјалистичких студија за рекламу и медије на Факултету драмских уметности 2010. године. На конкурсу за плакат на тему очувања биодиверзитета, који су организовале IАА (International Advertising Association) и Уједињене нације, 2010. године освојио је прву светску награду. Исте године добио је награду „ Dragan Sakan – New Idea“ за иновативно размишљање у тржишним комуникацијама коју додељује УЕПС (Удружење економских пропагандиста Србије).
Има више од деценије искуства у области комуникације и стратешког планирања. Током каријере учествовао је у креирању кампања за најпознатије брендове на српском тржишту. Тренутно ради на позицији директора за стратешко планирање у agenciji Communis.
07
Славица Цицварић Костић је редовни професор на Факултету организационих наука Универзитета у Београду. Предаје на Универзитету у Болоњи – Bologna Business School, а као предавач гостовала је на неколико универзитета и пословних школа у Европи. Објавила је преко 100 радова у часописима, књигама и на конференцијама.
Ради као консултант у области маркетинга и комуникација за домаће и међународне компаније и организације, као и за институције јавне управе. Практично искуство стекла је радећи као директор за развој пословања у међународној консултантској компанији и као менаџер за односе с јавношћу у инвестиционој компанији. Део је тима за маркетинг и комуникације у компанији која развија организационо и софтверско решење за тестирање кандидата.
08
Ина је одувек опчињена добрим причама, њиховим јунацима и динамиком (посебно оним мало страшнијим). Због тога је као свој позив одабрала психологију: да би могла на дубљем нивоу да разуме све оно што су елементи добре приче. Јер, прича је све — од тога како се представљамо, шта и како говоримо, какав утисак остављамо на друге људе, какве односе с њима градимо. Зато се више од десет година бави причама, тако што брендовима помаже да своје приче испричају на смислен и аутентичан начин. У слободно време највише воли да чита (Стивена Кинга, Нила Гејмена, Терија Прачета), пише (колумне, а ускоро завршава и књигу) и покушава да пронађе смислене обрасце у мачјем понашању (ово јој баш не иде од руке, али борба још увек траје).
09
Сатиричар, колумниста, сценариста и писац. Дипломирани комуниколог. Консултант за тржишну комуникацију и један од првих професионалних копирајтера у Србији. Консултант и бранд coach са дугогодишњим искуством у креирању медијских садржаја за домаће и иностране компаније. Предавач је на Факултету за медије и комуникације од 2011. године. Добитник адвертајзинг награда Златни победник фестивала у Фиренци, Златни бобањ Порторож, Златна ружа Монтре, Златна идеја Нови Сад.
Колумниста је у Новој Економији и Окружењу, раније писао колумне за Дневни Телеграф, Европљанин, Нин и Вечерње новости. Широј јавности познат је и као један од уредника и текстописаца “Индексовог радио позоришта”, а касније сценариста и косценариста “Индексовог позоришта”. Заједно са Драгољубом Љубичићем Мићком и Дражом Петровићем један је од аутора емисије „ПЉиЖ“. Добитник је награде “Бранко Ћопић” за сатиру и Невенове награде за дечју књижевност.
10
Милош Скокић је суоснивач агенције Жишка, креативни директор и креатор садржаја. Адвертајзингом се бави од 2013. године, са фокусом на дигитални маркетинг и садржај. Постао је предузетник 2016. од када се оријентише на организацију креативног рада и адвертајзинг у генералном смислу. Говорник је на регионалним конференцијама, један је од DIMAQ тренера, и често жирира адвертајзинг фестивале. Стално истражује формате и нове креативне изразе, а Жишка подкаст, његов гејминг Јутјуб канал и ТикТок профил посвећен „штреберској“ култури су неки од последњих успешних пројеката или само забавних хобија. Тешко је проценити.
11
Копирајтер и бренд стратег који ради претежно са технолошким компанијама и тражи срж њиховог постојања (зато му се и фирма зове Meaning )
Филолог германиста по струци, са дугогодишњим искуством у преводилачком, наставничком и лекторском послу ( и због тога се фирма зове Meaning, која случајност).
У једном тренутку се запитао „Ко пише ово што преводим?“ и тако је завршио у маркетингу.
Поред комерцијалног писања, воли шах, кафе-књижаре, филм „Interstellar“ и ћаскање о смислу било чега. Хобије мења као чарапе. Отац двоје дивне деце и океј човек.
12
Проф. др Ђорђе Кривокапић LL.M. је ванредни професор права информационо-комуникационих технологија на Катедри за организацију пословних система Факултета организационих наука Универзитета у Београду. Препознатљив је по свом стручном и активистичком ангажману у области дигиталних права и као су-оснивач Share Фондације. Активан је у истраживању, креирању и заговарању јавних политика у областима интерсекције права и технологије на националном, регионалном и европском нивоу. Аутор је већег броја књига, водича и чланака у областима: заштите података о личности, информационе безбедности, регулисања интернета и вештачке интелигенције.
13
Дане Блачић, креативни технолог са импресивном каријером дугом 23 године, рођен 1984. у Београду, а тренутно са породицом живи у Нишу.
Његова стручност оставила је неизбрисив траг на садржајима које је продуцирао за неке од водећих емитериа као што су NBC, beIN Sports, TSN i CBC.
Са дубоким познавањем технологије и креативности, Дане премошћује јаз између ове две сфере и пружа најсавременија решења у реалтиме продукцији садржаја, XR, virtuelnoj продукцији и апликацијама.
У октобру 2023. Данетов пројекат за MSNBC и i NBC News донео му је Emmy Award for Technical Excellence за инзванредно известавање о изборима за 2022. у САД.
14
Маријана Борковић је дипломирала економију на Факултету за пословне студије Мегатренд Универзитета. Већ 10 година гради каријеру у области дигиталног маркетинга радећи у креативним агенцијама и продукцијама. Део је РНИДС маркетинг тима од почетка 2022. године и води пројекат Domen.rs, Локалац на интернету, организацију конференција ДИДС, RSNOG и друге пројекте.
15
Слободан Марковић ради као саветник за дигиталне технологије у Програму Уједињених нација за развој (УНДП) у Србији. Већ дуже од 20 година активно учествује у заступању и формулисању ИКТ политика у Србији. Пре УНДП, радио је у Регистру националног интернет домена Србије (РНИДС) као саветник за ИКТ политику и односе са интернет заједницом. Између 2014. и 2017. био је члан Multistakeholder Advisory Group (МАG), која саветује Генералног секретара УН у вези са светским Форумом о управљању интернетом (IGF). У периоду од 2008. до 2012. био је специјални саветник министарке у Министарству телекомуникација и информационог друштва, где је учествовао у доношењу низа прописа из области телекомуникација, е-управе и е-пословања. Године 2010. уручена му је награда “е-Тrgovina AWARD“ за деценијски допринос раном развоју е-пословања у Србији.
16
Др Емили Робертс је искусни стручњак са дипломом из области маркетинга и дигиталних медија. Врхунац њене академске каријере представља докторат из области вештачке интелигенције и машинског учења, са посебним нагласком на њихову примену у области маркетинга и дигиталних медија. Тренутно је члан одбора једне водеће агенције у области дигиталног маркетинга ,,Cyber stereo’’ и дубоко је посвећена питањима повезаним са етиком у области АI, дигиталне безбедности и спречавања сајбер-узнемиравања, што снажно говори у прилог њеној опредељености да се технологија на одговоран начин интегрише у дигитално окружење.