Предавачи

01

Јана Оршолић
О предавачу

Јана Оршолић је графичка дизајнерка и едукаторка, широј публици најпознатија по ауторском пројекту Само нежно према себи. Ради као професорка на Факултету примењених уметности у Београду на предметима из области Писмо. Има дугогодишње искуство рада у брендингу, на пројектима на којима ради као арт директор или спољни консултант за питања типографије.

02

Душан Стојичевић
О предавачу

Душан Стојичевић је директор маркетинга за источну Европу у компанији Gransy s.r.o.

Био је члан Управног одбора Регистра националног интернет домена Србије (РНИДС) од 2011. до 2016. године и председник Управног одбора ове фондације од 2013. до 2016. Био је и координатор или члан више радних група РНИДС-а (2011 – 2016). Директно је учествовао у покретању .срб IDN ccTLD у Србији.

Тренутно је заменик председника Управног одбора РНИДС-а.

У ICANN заједници био је председавајући Label Generation Rules (LGR) панела, као и потпредседник Управног одбора Universal Acceptance inicijative.

Од 2014 – 2017 био је члан Извршног комитета SEEDIG-a (Југоисточноевропски дијалог о управљању интернетом), а периоду 2015 – 2017. члан Програмског одбора састанака RIPE SEE.

Душан има богато новинарско искуство. Био је главни и одговорни уредник часописа „Свет компјутера“ – најстаријег компјутерског часописа у земљама бивше Југославије.

Почео је као аутор – стручни сарадник у часопису 1987. године, постао уредник рубрике 2003, а главни и одговорни уредник 2005. године.

Душан Стојичевић је инжењер електронике и члан Савеза инжењера и техничара Србије.

03

Славољуб Станковић
О предавачу

Славољуб је писац и креативни директор, дипломирао је Филозофију и уписао докторске студије на Филозофском факултету у Београду. Специјализовао је оглашавање на Универзитету уметности у Београду. Романи су му објављени у земљи и региону, преведени на енглески, словеначки и македонски језик. Аутор је и филмских и телевизијских сценарија. Креирао је и на хиљаде рекламних кампања за реномиране домаће и иностране брендове. Креативни је директор у Ананасу. Живи у Београду.

04

Славимир Стојановић Футро
О предавачу

Славимир је креативни директор Futro Design студија, дизајнер, писац, визуелни уметник и professor. Аутор аутобиографског романа Девет, серијала дечијих сликовница Авантуре Синги Лумбе и лајфстајл бренда Футро. Поред стотина међународних признања добитник је Награде за животно дело УЕПСа, а његови пројекти се налазе у светским музејима, публикацијама и енциклопедијама дизајна. Поред свог Futro Masterclass курса, редован је предавач на School of Visual Arts у Њујорку.

05

Душан Симић
О предавачу

Душан је основне студије завршио на Филозофском факултету Универзитета у Београду на коме је 2020. докторирао на тему „Неуробиолошко објашњење свести“. У свет маркетинга ушао је након завршетка специјалистичких студија за рекламу и медије на Факултету драмских уметности 2010. године. На конкурсу за плакат на тему очувања биодиверзитета, који су организовале IАА (International Advertising Association) и Уједињене нације, 2010. године освојио је прву светску награду. Исте године добио је награду „ Dragan Sakan – New Idea“ за иновативно размишљање у тржишним комуникацијама коју додељује УЕПС (Удружење економских пропагандиста Србије).

Има више од деценије искуства у области комуникације и стратешког планирања. Током каријере учествовао је у креирању кампања за најпознатије брендове на српском тржишту. Тренутно ради на позицији директора за стратешко планирање у agenciji Communis.

06

Славица Цицварић Костић
О предавачу

Славица Цицварић Костић је редовни професор на Факултету организационих наука Универзитета у Београду. Предаје на Универзитету у Болоњи – Bologna Business School, а као предавач гостовала је на неколико универзитета и пословних школа у Европи. Објавила је преко 100 радова у часописима, књигама и на конференцијама. 

Ради као консултант у области маркетинга и комуникација за домаће и међународне компаније и организације, као и за институције јавне управе. Практично искуство стекла је радећи као директор за развој пословања у међународној консултантској компанији и као менаџер за односе с јавношћу у инвестиционој компанији. Део је тима за маркетинг и комуникације у компанији која развија организационо и софтверско решење за тестирање кандидата.

07

Ина Пољак
О предавачу

Ина је одувек опчињена добрим причама, њиховим јунацима и динамиком (посебно оним мало страшнијим). Због тога је као свој позив одабрала психологију: да би могла на дубљем нивоу да разуме све оно што су елементи добре приче. Јер, прича је све — од тога како се представљамо, шта и како говоримо, какав утисак остављамо на друге људе, какве односе с њима градимо. Зато се више од десет година бави причама, тако што брендовима помаже да своје приче испричају на смислен и аутентичан начин. У слободно време највише воли да чита (Стивена Кинга, Нила Гејмена, Терија Прачета), пише (колумне, а ускоро завршава и књигу) и покушава да пронађе смислене обрасце у мачјем понашању (ово јој баш не иде од руке, али борба још увек траје).

08

Војислав Жанетић
О предавачу

Сатиричар, колумниста, сценариста и писац. Дипломирани комуниколог. Консултант за тржишну комуникацију и један од првих професионалних копирајтера у Србији. Консултант и бранд coach са дугогодишњим искуством у креирању медијских садржаја за домаће и иностране компаније. Предавач је на Факултету за медије и комуникације од 2011. године. Добитник адвертајзинг награда Златни победник фестивала у Фиренци, Златни бобањ Порторож, Златна ружа Монтре, Златна идеја Нови Сад.
Колумниста је у Новој Економији и Окружењу, раније писао колумне за Дневни Телеграф, Европљанин, Нин и Вечерње новости. Широј јавности познат је и као један од уредника и текстописаца “Индексовог радио позоришта”, а касније сценариста и косценариста “Индексовог позоришта”. Заједно са Драгољубом Љубичићем Мићком и Дражом Петровићем један је од аутора емисије „ПЉиЖ“. Добитник је награде “Бранко Ћопић” за сатиру и Невенове награде за дечју књижевност.

09

Милош Скокић
О предавачу

Милош Скокић је суоснивач агенције Жишка, креативни директор и креатор садржаја. Адвертајзингом се бави од 2013. године, са фокусом на дигитални маркетинг и садржај. Постао је предузетник 2016. од када се оријентише на организацију креативног рада и адвертајзинг у генералном смислу. Говорник је на регионалним конференцијама, један је од DIMAQ тренера, и често жирира адвертајзинг фестивале. Стално истражује формате и нове креативне изразе, а Жишка подкаст, његов гејминг Јутјуб канал и ТикТок профил посвећен „штреберској“ култури су неки од последњих успешних пројеката или само забавних хобија. Тешко је проценити.

10

Данијел Милошевић
О предавачу

Копирајтер и бренд стратег који ради претежно са технолошким компанијама и тражи срж њиховог постојања (зато му се и фирма зове Meaning )
Филолог германиста по струци, са дугогодишњим искуством у преводилачком, наставничком и лекторском послу ( и због тога се фирма зове Meaning, која случајност).
У једном тренутку се запитао „Ко пише ово што преводим?“ и тако је завршио у маркетингу.
Поред комерцијалног писања, воли шах, кафе-књижаре, филм „Interstellar“ и ћаскање о смислу било чега. Хобије мења као чарапе. Отац двоје дивне деце и океј човек.