01
Dejv se oseća neprijatno kada ga pitaju šta radi jer ni on sam nikada nije potpuno siguran. On zavidi onim ljudima koji mogu da opišu šta rade u vožnji liftom. On to može nekako da uradi dok se penje uz 17 stepenica. Dakle, ovo je nepotpun i neuredan sažetak.
Dejv piše knjige. Njegova najnovija knjiga, Trenje, koju je napisao zajedno sa Sun Iuom, izaziva pometnju u digitalnoj industriji. Takođe je autor knjiga Kako doći do sjajnih ideja, Ikonske prednosti i Korisničkog vodiča za kreativni um. I trenutno piše knjigu u saradnji sa ChatGPT.
Dejv je takođe edukator. Ima nekoliko kurseva na LinkedIn Learning platformi. Takođe je počeo da izdaje sopstvene kurseve na davebirss.com. Tokom izolacije pokrenuo je Virtual Presenting Academy da pokaže ljudima kako da se profesionalno predstave uz pomoć veb kamere. Njegov pristup je privukao veliku pažnju i sada savetuje kompanije o njihovim prezentacijama i virtuelnim događajima.
On je takođe filmski režiser, otac, međunarodni model na modnoj pisti i povremeno lažov.
02
Milovan je specijalizovan za pružanje pravnog savetovanja u M&A transakcijama (tj. postupcima kupovine i prodaje kompanija, raznih vrsta reorganizacije i restrukturiranja i statusnih promena) i drugim postupcima prenosa poslovanja, sa posebnim akcentom i iskustvom u postupcima tranzicije u vlasništvu i upravljanju u porodičnim kompanijama.
Pored navedenog, Milovan takođe pruža pravno savetovanje u složenim pitanjima kompanijskog i ugovornog prava, kao i savetovanje o radnopravnim pitanjima domaćim i međunarodnim klijentima tj. zavisnim društvima globalnih kompanija koje posluju u regionu.
Milovan je završio zvaničnu obuku za medijatora i konsultant u okviru ASEE Centra za razvoj porodičnih kompanija.
03
Aleksa je prva radna iskustva stekao još kao mali kada je tokom letnjih raspusta, zajedno sa sestrom, radio u porodičnoj firmi. To su bili poslovi u prodavnici, proizvodnji i magacinu. Tokom studija menadžmenta u hotelijerstvu, radio je u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, a nakon završetka školovanja, dobio svoje prvo zaduženje u Art Ivalu, kao neka vrsta koordinatora u maloprodaji. U narednim godinama, preuzimao je i prodaju korporativnim kupcima (brendirana ambalaža, private label proizvodnja), a posle nekoliko godina i veleprodaju, pa zatim i izvoz. Trenutno obavlja posao komercijalnog direktora zaduženog za prodaju, nabavku i marketing, a u firmi radi već 12 godina.
Oženjen, nekada trenirao košarku, a više od decenije igrao je folklor u AKUD-u Ivo Lola Ribar iz Beograda.
04
Rade Vučićević je, sa suprugom Tatjanom, 1989. godine osnovao Art agenciju koja je organizovala manifestacije i događaje za decu i pozorišne predstave, da bi 1992. godine registrovali preduzeće Art Ival koje se bavilo trgovinom kafom u jednom malom objektu na Zvezdari. Budući da su prodavali veoma kvalitetnu kafu i u želji da se već na početku razlikuju od konkurencije, u svoju ponudu uvrstili su i delikatese od čokolade i tako je počela priča koja traje već tri decenije.
Četiri godine od osnivanja firme lansirali su svoju robnu marku pod nazivom „Premier“, koja je zaštićena u Zavodu za intelektualnu svojinu Republike Srbije. Danas zapošljavaju oko 40 ljudi koji ručno izrađuju više od 200 čokoladnih proizvoda jedinstvenog ukusa, a njihovi proizvodi se mogu naći na policama i u Nemačkoj, Austriji, Slovačkoj, Češkoj, Makedoniji, BiH, Sloveniji i Crnoj Gori.
05
Branko Nešić je serijski preduzetnik i osnivač Rakia bara, Belgrade Urban Distillery, te pokretač Beogradskog noćnog marketa. Preduzetništvom je počeo da se bavi 1998. godine, kada je zajedno sa bratom preuredio dedin podrum i otvorio samoposlugu pod imenom Vesela dolina.
Na istom se mestu od 2006. godine nalazi Rakia bar, koja je nastala kao jedinstveni koncept po kome se destilat najfinijeg voća, pije uvek uz meze, kreativnu zakusku u moderno osmišljenom prostoru. Danas je Rakia bar zaštićen žig iza koga stoji zanatska proizvodnja vrhunskih voćnih rakija, specijalizovane prodavnice – Rakia&Co, nekoliko Rakiabar-ova i najpoznatiji festival rakije Rakija Fest.
06
Fredrik Haren je istraživač kreativnosti. Proveo je poslednjih 25 godina putujući svetom kako bi naučio što više o ljudskoj kreativnosti. Autor je deset knjiga – uključujući „Knjigu ideja“ koja je uvrštena u „100 najboljih poslovnih knjiga svih vremena“. Fredrik je govorio više od 2000 puta u preko 70 zemalja na 6 kontinenata. Kao istraživač kreativnosti, on ima za cilj da otkrije više o ljudskoj kreativnosti, bilo od inovatora u Silicijumskoj dolini ili nomada u pustinji Mongolije kako bi pomogao većem broju ljudi da otkriju svoj puni kreativni potencijal.
07
Aleksandar Nastevski je osnivač i direktor kompanije NB Soft koja već 13 godina podržava unapređenje e-commerce biznisa svojih klijenata kroz e-commerce platformu NB Shop koja broji više od 20 miliona registrovanih kupaca, više od 4 miliona korisnika dnevno i više od 200 miliona realizovanih porudžbina na preko 14 različitih tržišta. Vodeći se krilaticom “Budi bolji danas nego juče” u svojstvu sistem arhitekte i senior developera Aleksandar i dalje voli da rešava izazove elektronske trgovine, a potvrdu za dobro urađen posao nalazi u zadovoljstvu trgovaca i njihovih zaposlenih prilikom operativnog rada na NB shop platformi.
08
Završio Pravni fakultet 2009. godine i kao detetu iz advokatske porodice, karijerni put mu je bio zacrtan. Bavio se privrednim i radnim pravom deset godina i krajem 2019. godine odlučio za krene putem preduzetništva. 2020. godine osniva Kadrovsku (kadrovska.app). To je bio početak kraja karijere u advokaturi i početak karijere u IT preduzetništvu.
Kadrovska je Sas koji predstavlja spoj IT i prava sa ciljem da digitalizuje i ubrza sve procese u kadrovskoj i HR službi. Zajedno sa suprugom, 2021. godine osniva MojSavetnik (mojsavetnik.rs) koji predstavlja stručnu podršku korisnicima Kadrovske.
Obožava džez, knjige i igranje PS4 sa sinom Matejom.
09
Rođen u Nišu gde je završio Gimnaziju Svetozar Marković – specijalizovano odeljenje za nadarene matematičare, a potom Elektronski fakultet sa prosekom ocena 9,56. Pred formalnog tehničkog poseduje i veliko neformalno obrazovanje i široko poznavanje biznisa, pre svega poslovnih procesa i implementacije informacionih sistema.
Pre 20 godina osnovao je Logik poslovni softver, kompaniju koja danas ima više od 3000 klijenata kojima nudi poslovna rešenja za praćenje poslovanja, maloprodaju i fiskalizaciju kao i rad u pokretu za biznise koji imaju dosta aktivnosti na terenu.
Društveno aktivan i istaknut član brojnih poslovnih udruženja: SAM (Srpsko udruženje menadžera), Privredna komora Srbije, Udruženje elektronskih komunikacija i informacionog društva, NiCat (Niški klaster naprednih tehnologija). Član Saveta Strukovnog udruženja proizvođača softvera Srbije i predsednik Sekcije proizvođača softvera PKS Niš Privredne komore Srbije. Često predavač na poslovnim konferencijama.
10
Vladimir Zarić je diplomirani inženjer elektrotehnike. Stručno se usavršavo na The IDM Institute, London, UK, gde je završio specijalističke postdiplomske studije iz digitalnog marketinga. Digitalni direktor sa preko 20 godina regionalnog i globalnog iskustva u različitim vertikalama i industrijama.
Strastven i posvećen razvoju i implementaciji kompleksnih digitalnih projekata za svetski poznate brendove, korporacije, medijske kuće, advertajzing agencije i startapove. Radio je za British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, a trenutno je na poziciji Account Director agencije Four Dots. Dobitnik je brojnih profesionalnih nagrada i priznanja u zemlji i inostanstvu.
Više od 10 godina godina radi kao predavač iz oblasti digitalnih komunikacija i digitalnog marketinga.
11
Marko Ilić je dizajner veb sajtova i aplikacija sa višegodišnjim iskustvom u radu sa inostranim kompanijama.
Sarađivao je sa firmama različitih veličina, koje su deo industrija kao što su: tehnologija,
telekomunikacije, mediji, ugostiteljstvo, zdravstvo, sport, muzika i nekolicina drugih.
Neka od rešenja na kojima je radio, danas koriste kompanije i organizacije poput NBA, Kia,
Formula E, Warner Records, Deity Microphones, i drugi.
12
Marijana Borković je diplomirala ekonomiju na Fakultetu za poslovne studije Megatrend Univerziteta. Već 10 godina gradi karijeru u oblasti digitalnog marketinga radeći u kreativnim agencijama i produkcijama. Deo je RNIDS marketing tima od početka 2022. godine i vodi projekat Domen.rs, organizaciju konferencije DIDS i druge projekte.
13
Dragan Marković je redovni profesor Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, šef Katedre za poljoprivredno mašinstvo, dopisni član Akademije inženjerskih nauka Srbije i predsednik ITN Group.
Prof. dr Dragan Marković diplomirao je na Mašinskom fakultetu u Beogradu 1982. godine, zatim magistrirao 1987. godine, a doktorsku disertaciju odbranio je 1991. godine.
Posle diplomiranja 1982. godine zaposlio se u preduzeću 14. oktobar Kruševac – Institut za razvoj Beograd, gde je radio na razvoju građevinske i poljoprivredne mehanizacije. Od 1984. godine radi na Mašinskom fakultetu u Beogradu, na Katedri za poljoprivredno mašinstvo, prvo u zvanju asistenta, od 1993. godine u zvanju docenta, od 1998. godine kao vanredni profesor, a od 2002. godine u zvanju redovnog profesora. U inženjersko-stručnom radu član je Inženjerske komore Srbije, autor je 14. patenata od kojih su 6 realizovani i serijski se danas proizvode.
1992. godine, sa suprugom Verom, osniva privatnu porodičnu kompaniju ITN. Nastala sa vizijom razvoja i implementacije novih tehnologija i tehnika u poljoprivredi i prehrambenoj industriji – ITN Group danas važi za regionalnog lidera u:
– Inženjeringu i distribuciji specijalizovane poljoprivredne mehanizacije u poljoprivredi – ITN AgroTech,
– Inženjeringu, projektovanju, proizvodnji i montaži kompletnih tehnoloških linija i opreme, industrijskih rashladnih sistema, elektro opreme i softvera za industriju hrane i pića po sistemu „ključ u ruke“ – ITN FoodTech,
– Preradi, finalnom pakovanju i izvozu zamrznutog voća i povrća direktno u hipermarkete širom sveta – ITN Eko Povlen.
ITN Group zapošljava mlade visokoobrazovane kadrove. Svoje proizvode i usluge uglavnom izvozi (preko 70%) na tržište EU, UK, Rusije i u mnoge druge zemlje. Svi projekti ITN FoodTech-a se izvode po sistemu „ključ u ruke“: Frikom, Friglo, Carnex, Agrokor, Podravka, Pik Bečej, PKB-Al Dahra, Nectar, Podrum Palić, IMLEK i mnogi drugi.
14
Aleksandar je prva radna iskustva stekao radom u kompanijama van ITN Group-e, što je uključivalo i rad u jednoj multinacionalnoj kompaniji, u pivarskoj industriji (ABInBew najveći proizvođač piva na svetu). Nakon završenog školovanja u inostranstvu i sticanja prvih radnih iskustava, Aleksandar se priključio ITN Group-i i započeo svoju karijeru na poziciji asistenta u odeljenju prodaje i marketinga, da bi kasnije prošao i kroz druge sektore u okviru kompanije. Trenutno obavlja funkciju direktora Budimke (najnovije clanice ITN Group) i na poziciji je izvršnog direktora za sektor ITN EkoPovlen (fabrika zamrznutog voća u Kosjeriću), a aktivno je uključen u strateško planiranje i razvoj ITN Group-e u celosti. Trenutno vodi oko 240 zaposlenih u ova dva sektora Grupe sa ukupnim prihodima preko 25.000.000 eura.