01
Дејв се осећа непријатно када га питају шта ради јер ни он сам никада није потпуно сигуран. Он завиди оним људима који могу да опишу шта раде у вожњи лифтом. Он то може некако да уради док се пење уз 17 степеница. Дакле, ово је непотпун и неуредан сажетак.
Дејв пише књиге. Његова најновија књига, Трење, коју је написао заједно са Сун Иуом, изазива пометњу у дигиталној индустрији. Такође је аутор књига Како доћи до сјајних идеја, Иконске предности и Корисничког водича за креативни ум. И тренутно пише књигу у сарадњи са ChatGPT.
Дејв је такође едукатор. Има неколико курсева на LinkedIn Learning платформи. Такође је почео да издаје сопствене курсеве на davebirss.com. Током изолације покренуо је Virtual Presenting Academy да покаже људима како да се професионално представе уз помоћ веб камере. Његов приступ је привукао велику пажњу и сада саветује компаније о њиховим презентацијама и виртуелним догађајима.
Он је такође филмски режисер, отац, међународни модел на модној писти и повремено лажов.
02
Милован је специјализован за пружање правног саветовања у М&А трансакцијама (тј. поступцима куповине и продаје компанија, разних врста реорганизације и реструктурирања и статусних промена) и другим поступцима преноса пословања, са посебним акцентом и искуством у поступцима транзиције у власништву и управљању у породичним компанијама.
Поред наведеног, Милован такође пружа правно саветовање у сложеним питањима компанијског и уговорног права, као и саветовање о радноправним питањима домаћим и међународним клијентима тј. зависним друштвима глобалних компанија које послују у региону.
Милован је завршио званичну обуку за медијатора и консултант у оквиру ASEE Центра за развој породичних компанија.
03
Алекса је прва радна искуства стекао још као мали када је током летњих распуста, заједно са сестром, радио у породичној фирми. То су били послови у продавници, производњи и магацину. Током студија менаџмента у хотелијерству, радио је у хотелу Hyatt Regency у Београду, а након завршетка школовања, добио своје прво задужење у Арт Ивалу, као нека врста координатора у малопродаји. У наредним годинама, преузимао је и продају корпоративним купцима (брендирана амбалажа, привате лабел производња), а после неколико година и велепродају, па затим и извоз. Тренутно обавља посао комерцијалног директора задуженог за продају, набавку и маркетинг, а у фирми ради већ 12 година.
Ожењен, некада тренирао кошарку, а више од деценијe играо je фолклор у АKУД-у Иво Лола Рибар из Београда.
04
Раде Вучићевић је, са супругом Татјаном, 1989. године основао Арт агенцију која је организовала манифестације и догађаје за децу и позоришне представе, да би 1992. године регистровали предузеће Art Ival које се бавило трговином кафом у једном малом објекту на Звездари. Будући да су продавали веома квалитетну кафу и у жељи да се већ на почетку разликују од конкуренције, у своју понуду уврстили су и деликатесе од чоколаде и тако је почела прича која траје већ три деценије.
Четири године од оснивања фирме лансирали су своју робну марку под називом „Premier“, која је заштићена у Заводу за интелектуалну својину Републике Србије. Данас запошљавају око 40 људи који ручно израђују више од 200 чоколадних производа јединственог укуса, а њихови производи се могу наћи на полицама и у Немачкој, Аустрији, Словачкој, Чешкој, Македонији, БиХ, Словенији и Црној Гори.
05
Бранко Нешић је серијски предузетник и оснивач Rakia bara, Belgrade Urban Distillery, те покретач Београдског ноћног маркета. Предузетништвом је почео да се бави 1998. године, када је заједно са братом преуредио дедин подрум и отворио самопослугу под именом Весела долина.
На истом се месту од 2006. године налази Rakia bar, која је настала као јединствени концепт по коме се дестилат најфинијег воћа, пије увек уз мезе, креативну закуску у модерно осмишљеном простору. Данас је Rakia bar заштићен жиг иза кога стоји занатска производња врхунских воћних ракија, специјализоване продавнице – Rakia&Co, неколико Rakiabar-ovа и најпознатији фестивал ракије Ракија Фест.
06
Фредрик Харен је истраживач креативности. Провео је последњих 25 година путујући светом како би научио што више о људској креативности. Аутор је десет књига – укључујући „Књигу идеја“ која је уврштена у „100 најбољих пословних књига свих времена“. Фредрик је говорио више од 2000 пута у преко 70 земаља на 6 континената. Као истраживач креативности, он има за циљ да открије више о људској креативности, било од иноватора у Силицијумској долини или номада у пустињи Монголије како би помогао већем броју људи да открију свој пуни креативни потенцијал.
07
Александар Настевски је оснивач и директор компаније NB Soft која већ 13 година подржава унапређење e-commerce бизниса својих клијената кроз e-commerce платформу NB Shop која броји више од 20 милиона регистрованих купаца, више од 4 милиона корисника дневно и више од 200 милиона реализованих поруџбина на преко 14 различитих тржишта. Водећи се крилатицом “Буди бољи данас него јуче” у својству систем архитекте и сениор девелопера Александар и даље воли да решава изазове електронске трговине, а потврду за добро урађен посао налази у задовољству трговаца и њихових запослених приликом оперативног рада на NB shop платформи.
08
Завршио Правни факултет 2009. године и као детету из адвокатске породице, каријерни пут му је био зацртан. Бавио се привредним и радним правом десет година и крајем 2019. године одлучио за крене путем предузетништва. 2020. године оснива Kадровску (kadrovska.аpp). То је био почетак краја каријере у адвокатури и почетак каријере у ИТ предузетништву.
Kадровска је Sas који представља спој ИТ и права са циљем да дигитализује и убрза све процесе у кадровској и ХР служби. Заједно са супругом, 2021. године оснива МојСаветник (mojsavetnik.rs) који представља стручну подршку корисницима Kадровске.
Обожава џез, књиге и играње PS4 са сином Матејом.
09
Рођен у Нишу где је завршио Гимназију Светозар Марковић – специјализовано одељење за надарене математичаре, а потом Електронски факултет са просеком оцена 9,56. Пред формалног техничког поседује и велико неформално образовање и широко познавање бизниса, пре свега пословних процеса и имплементације информационих система.
Пре 20 година основао је Логик пословни софтвер, компанију која данас има више од 3000 клијената којима нуди пословна решења за праћење пословања, малопродају и фискализацију као и рад у покрету за бизнисе који имају доста активности на терену.
Друштвено активан и истакнут члан бројних пословних удружења: САМ (Српско удружење менаџера), Привредна комора Србије, Удружење електронских комуникација и информационог друштва, NiCat (Нишки кластер напредних технологија). Члан Савета Струковног удружења произвођача софтвера Србије и председник Секције произвођача софтвера ПKС Ниш Привредне коморе Србије. Често предавач на пословним конференцијама.
10
Владимир Зарић је дипломирани инжењер електротехнике. Стручно се усавршаво на The IDM Institute, Лондон, УK, где је завршио специјалистичке постдипломске студије из дигиталног маркетинга. Дигитални директор са преко 20 година регионалног и глобалног искуства у различитим вертикалама и индустријама.
Страствен и посвећен развоју и имплементацији комплексних дигиталних пројеката за светски познате брендове, корпорације, медијске куће, адвертајзинг агенције и стартапове. Радио је за British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, а тренутно је на позицији Account Director агенције Four Dots. Добитник је бројних професионалних награда и признања у земљи и иностанству.
Више од 10 година година ради као предавач из области дигиталних комуникација и дигиталног маркетинга.
11
Марко Илић је дизајнер веб сајтова и апликација са вишегодишњим искуством у раду са иностраним компанијама.
Сарађивао је са фирмама различитих величина, које су део индустрија као што су: технологија,
телекомуникације, медији, угоститељство, здравство, спорт, музика и неколицина других.
Нека од решења на којима је радио, данас користе компаније и организације попут NBA, Kia,
Formula E, Warner Records, Deity Microphones, и други.
12
Маријана Борковић је дипломирала економију на Факултету за пословне студије Мегатренд Универзитета. Већ 10 година гради каријеру у области дигиталног маркетинга радећи у креативним агенцијама и продукцијама. Део је РНИДС маркетинг тима од почетка 2022. године и води пројекат Domen.rs, организацију конференције ДИДС и друге пројекте.
13
Драган Марковић је редовни професор Машинског факултета Универзитета у Београду, шеф Kатедре за пољопривредно машинство, дописни члан Академије инжењерских наука Србије и председник ITN Group.
Проф. др Драган Марковић дипломирао је на Машинском факултету у Београду 1982. године, затим магистрирао 1987. године, а докторску дисертацију одбранио је 1991. године.
После дипломирања 1982. године запослио се у предузећу 14. октобар Kрушевац – Институт за развој Београд, где је радио на развоју грађевинске и пољопривредне механизације. Од 1984. године ради на Машинском факултету у Београду, на Kатедри за пољопривредно машинство, прво у звању асистента, од 1993. године у звању доцента, од 1998. године као ванредни професор, а од 2002. године у звању редовног професора. У инжењерско-стручном раду члан је Инжењерске коморе Србије, аутор је 14. патената од којих су 6 реализовани и серијски се данас производе.
1992. године, са супругом Вером, оснива приватну породичну компанију ITN. Настала са визијом развоја и имплементације нових технологија и техника у пољопривреди и прехрамбеној индустрији – ITN Group данас важи за регионалног лидера у:
– Инжењерингу и дистрибуцији специјализоване пољопривредне механизације у пољопривреди – ITN AgroTech,
– Инжењерингу, пројектовању, производњи и монтажи комплетних технолошких линија и опреме, индустријских расхладних система, електро опреме и софтвера за индустрију хране и пића по систему „кључ у руке“ – ITN FoodTech,
– Преради, финалном паковању и извозу замрзнутог воћа и поврћа директно у хипермаркете широм света – ITN Eko Povlen.
ITN Group запошљава младе високообразоване кадрове. Своје производе и услуге углавном извози (преко 70%) на тржиште ЕУ, УK, Русије и у многе друге земље. Сви пројекти ITN FoodTech-a се изводе по систему „кључ у руке“: Фриком, Фригло, Carnex, Агрокор, Подравка, Пик Бечеј, ПKБ-Ал Дахра, Nectar, Подрум Палић, ИМЛЕK и многи други.
14
Александар је прва радна искуства стекао радом у компанијама ван ITN Group-е, што је укључивало и рад у једној мултинационалној компанији, у пиварској индустрији (ABInBew највећи произвођач пива на свету). Након завршеног школовања у иностранству и стицања првих радних искустава, Александар се прикључио ITN Group-и и започео своју каријеру на позицији асистента у одељењу продаје и маркетинга, да би касније прошао и кроз друге секторе у оквиру компаније. Тренутно обавља функцију директора Будимке (најновије цланице ITN Group) и на позицији је извршног директора за сектор ITN EkoPovlen (фабрика замрзнутог воћа у Kосјерићу), а активно је укључен у стратешко планирање и развој ITN Group-е у целости. Тренутно води око 240 запослених у ова два сектора Групе са укупним приходима преко 25.000.000 еура.