Panel: Ćirilica u brendingu
Pitanje jezika uvek nosi sa sobom političke, kulturne i identitetske dimenzije. Pismo, kao izraz jezika, odražava političko i kulturno nasleđe jednog naroda. Panel će istražiti koliko ćirilično pismo oblikuje naš identitet. Da li je ćirilica neodvojiva od našeg identiteta i da li doprinosi našoj autentičnosti? Kako se ćirilica percipira u Srbiji a kako je vide druge nacije? Kako utiče na imidž Srbije? Da li ima mesta za ćirilicu u savremenom digitalnom dobu? Kolika je estetska vrednost ćirilice? Ovo su neka od pitanja koja će biti tema panela, i na koje ćemo pokušati da pružimo odgovore.
Slavica Cicvarić Kostić
Slavica Cicvarić Kostić je redovni profesor na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Predaje na Univerzitetu u Bolonji – Bologna Business School, a kao predavač gostovala je na nekoliko univerziteta i poslovnih škola u Evropi. Objavila je preko 100 radova u časopisima, knjigama i na konferencijama.
Radi kao konsultant u oblasti marketinga i komunikacija za domaće i međunarodne kompanije i organizacije, kao i za institucije javne uprave. Praktično iskustvo stekla je radeći kao direktor za razvoj poslovanja u međunarodnoj konsultantskoj kompaniji i kao menadžer za odnose s javnošću u investicionoj kompaniji. Deo je tima za marketing i komunikacije u kompaniji koja razvija organizaciono i softversko rešenje za testiranje kandidata.
Dušan Simić
Dušan je osnovne studije završio na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na kome je 2020. doktorirao na temu „Neurobiološko objašnjenje svesti“. U svet marketinga ušao je nakon završetka specijalističkih studija za reklamu i medije na Fakultetu dramskih umetnosti 2010. godine. Na konkursu za plakat na temu očuvanja biodiverziteta, koji su organizovale IAA (International Advertising Association) i Ujedinjene nacije, 2010. godine osvojio je prvu svetsku nagradu. Iste godine dobio je nagradu „ Dragan Sakan – New Idea“ za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama koju dodeljuje UEPS (Udruženje ekonomskih propagandista Srbije).
Ima više od decenije iskustva u oblasti komunikacije i strateškog planiranja. Tokom karijere učestvovao je u kreiranju kampanja za najpoznatije brendove na srpskom tržištu. Trenutno radi na poziciji direktora za strateško planiranje u agenciji Communis.
Slavimir Stojanović Futro
Slavimir je kreativni direktor Futro Design studija, dizajner, pisac, vizuelni umetnik i professor. Autor autobiografskog romana Devet, serijala dečijih slikovnica Avanture Singi Lumbe i lajfstajl brenda Futro. Pored stotina međunarodnih priznanja dobitnik je Nagrade za životno delo UEPSa, a njegovi projekti se nalaze u svetskim muzejima, publikacijama i enciklopedijama dizajna. Pored svog Futro Masterclass kursa, redovan je predavač na School of Visual Arts u Njujorku.
Slavoljub Stanković
Slavoljub je pisac i kreativni direktor, diplomirao je Filozofiju i upisao doktorske studije na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Specijalizovao je oglašavanje na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Romani su mu objavljeni u zemlji i regionu, prevedeni na engleski, slovenački i makedonski jezik. Autor je i filmskih i televizijskih scenarija. Kreirao je i na hiljade reklamnih kampanja za renomirane domaće i inostrane brendove. Kreativni je direktor u Ananasu. Živi u Beogradu.
Jana Oršolić
Jana Oršolić je grafička dizajnerka i edukatorka, široj publici najpoznatija po autorskom projektu Samo nežno prema sebi. Radi kao profesorka na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu na predmetima iz oblasti Pismo. Ima dugogodišnje iskustvo rada u brendingu, na projektima na kojima radi kao art direktor ili spoljni konsultant za pitanja tipografije.