Miloš Skokić
Miloš Skokić je suosnivač agencije Žiška, kreativni direktor i kreator sadržaja. Advertajzingom se bavi od 2013. godine, sa fokusom na digitalni marketing i sadržaj. Postao je preduzetnik 2016. od kada se orijentiše na organizaciju kreativnog rada i advertajzing u generalnom smislu. Govornik je na regionalnim konferencijama, jedan je od DIMAQ trenera, i često žirira advertajzing festivale. Stalno istražuje formate i nove kreativne izraze, a Žiška podkast, njegov gejming Jutjub kanal i TikTok profil posvećen „štreberskoj“ kulturi su neki od poslednjih uspešnih projekata ili samo zabavnih hobija. Teško je proceniti.
Nešto više od godinu dana nakon što je ChatGPT izazvao potres u IT industriji, ova sesija će istražiti uticaj nove generacije veštačke inteligecije na oblast kreativnog izražavanja. Razmotrićemo domete i uticaj modela i alata za generisanje i obradu teksta, slika, videa i muzike, analizirati kako su promenili svakodnevni rad i tržište, koje prilike su otvorili, koje rizike doneli, kako se prilagođavamo promenama i kuda nas vodi ova velika promena.