Милош Скокић
Милош Скокић је суоснивач агенције Жишка, креативни директор и креатор садржаја. Адвертајзингом се бави од 2013. године, са фокусом на дигитални маркетинг и садржај. Постао је предузетник 2016. од када се оријентише на организацију креативног рада и адвертајзинг у генералном смислу. Говорник је на регионалним конференцијама, један је од DIMAQ тренера, и често жирира адвертајзинг фестивале. Стално истражује формате и нове креативне изразе, а Жишка подкаст, његов гејминг Јутјуб канал и ТикТок профил посвећен „штреберској“ култури су неки од последњих успешних пројеката или само забавних хобија. Тешко је проценити.
Нешто више од годину дана након што је ChatGPT изазвао потрес у IT индустрији, ова сесија ће истражити утицај нове генерације вештачке интелигеције на област креативног изражавања. Размотрићемо домете и утицај модела и алата за генерисање и обраду текста, слика, видеа и музике, анализирати како су променили свакодневни рад и тржиште, које прилике су отворили, које ризике донели, како се прилагођавамо променама и куда нас води ова велика промена.