Dušan Simić

Dušan je osnovne studije završio na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na kome je 2020. doktorirao na temu „Neurobiološko objašnjenje svesti“. U svet marketinga ušao je nakon završetka specijalističkih studija za reklamu i medije na Fakultetu dramskih umetnosti 2010. godine. Na konkursu za plakat na temu očuvanja biodiverziteta, koji su organizovale IAA (International Advertising Association) i Ujedinjene nacije, 2010. godine osvojio je prvu svetsku nagradu. Iste godine dobio je nagradu „ Dragan Sakan – New Idea“ za inovativno razmišljanje u tržišnim komunikacijama koju dodeljuje UEPS (Udruženje ekonomskih propagandista Srbije).

Ima više od decenije iskustva u oblasti komunikacije i strateškog planiranja. Tokom karijere učestvovao je u kreiranju kampanja za najpoznatije brendove na srpskom tržištu. Trenutno radi na poziciji direktora za strateško planiranje u agenciji Communis.

Panel: Ćirilica u brendingu

Pitanje jezika uvek nosi sa sobom političke, kulturne i identitetske dimenzije. Pismo, kao izraz jezika, odražava političko i kulturno nasleđe jednog naroda. Panel će istražiti koliko ćirilično pismo oblikuje naš identitet. Da li je ćirilica neodvojiva od našeg identiteta i da li doprinosi našoj autentičnosti? Kako se ćirilica percipira u Srbiji a kako je vide druge nacije? Kako utiče na imidž Srbije? Da li ima mesta za ćirilicu u savremenom digitalnom dobu? Kolika je estetska vrednost ćirilice? Ovo su neka od pitanja koja će biti tema panela, i na koje ćemo pokušati da pružimo odgovore.