Kako do zaista dobrog višejezičnog korisničkog iskustva?

Veb sajtove i aplikacije koje svakodnevno koristimo, donose različita korisnička iskustva na osnovu vrednosti (i ciljeva) koje data kompanija dostavlja korisniku. Jedan od tih ciljeva može biti i dizajniranje interfejsa koji će podržavati različite jezike. U ovom predavanju ćemo se osvrnuti na primenu višejezičnosti i kako se ona provlači kroz različite interfejse. Gledano sa teorijske […]

Pročitaj više...

Brendiranje tradicije na svetski način – Rakija

Rakija je nacionalno piće, a mi se često prema nacionalnim stvarima odnosimo sa nedovoljno pažnje i brige. Zato i mnoge od tih stvari nikada ne dobiju status koji zaslužuju. Branko je jedan od retkih ljudi koji se više od 15 godina aktivno trude da edukuju publiku i proizvođače, da postave standarde kvaliteta, ali i prošire znanje […]

Pročitaj više...

Rebrendiranje Domen.rs

Projekat domen.rs nakon nekoliko godina razvoja prevazišao je okvire u kojima je nastao i došlo je vreme kako za vizuelno osveženje, tako i za proširenje funkicionalnosti i formata sadržaja i otvaranje sopstvenih komunikacionih kanala na društvenim mrežama. Provešćemo vas kroz ovaj proces transformacije i prikazati postignute rezultate.

Pročitaj više...

Porodične kompanije i naredni nivo

Tradicija obnovljenog privatnog preduzetništva u Srbiji je duga tek nešto više od 30 godina. To obično znači da su one generacije koje su u mladosti i naponu snage osnovale prva privatna preduzeća sada u životnom dobu u kome je potrebno doneti važne odluke koje se odnose na narednih nekoliko decenija kompanije. Proces uvođenja druge generacije […]

Pročitaj više...

Kako osloboditi srećne hemikalije u mozgu vašeg kupca

Godinama je svet digitalnog odjekivao mantrom da se iskustva učine bez trenja i napora. Ideja je da ako sve maknete sa puta, klijentima ćete olakšati da dođu do kase i unesu podatke o svojoj kreditnoj kartici. To je pametan pristup, ali je otišao predaleko. Stvorili smo jednostavan svet bez smisla i emocija. Neka iskustva su […]

Pročitaj više...