Kако до заиста доброг вишејезичног корисничког искуства?

Веб сајтове и апликације које свакодневно користимо, доносе различита корисничка искуства на основу вредности (и циљева) које дата компанија доставља кориснику. Један од тих циљева може бити и дизајнирање интерфејса који ће подржавати различите језике. У овом предавању ћемо се осврнути на примену вишејезичности и како се она провлачи кроз различите интерфејсе. Гледано са теоријске […]

Прочитај више...

Брендирање традиције на светски начин – Ракија

Ракија је национално пиће, а ми се често према националним стварима односимо са недовољно пажње и бриге. Зато и многе од тих ствари никада не добију статус који заслужују. Бранко је један од ретких људи који се више од 15 година активно труде да едукују публику и произвођаче, да поставе стандарде квалитета, али и прошире знање […]

Прочитај више...

Ребрендирање Domen.rs

Пројекат domen.rs након неколико година развоја превазишао је оквире у којима је настао и дошло је време како за визуелно освежење, тако и за проширење функиционалности и формата садржаја и отварање сопствених комуникационих канала на друштвеним мрежама. Провешћемо вас кроз овај процес трансформације и приказати постигнуте резултате.

Прочитај више...

Породичне компаније и наредни ниво

Традиција обновљеног приватног предузетништва у Србији је дуга тек нешто више од 30 година. То обично значи да су оне генерације које су у младости и напону снаге основале прва приватна предузећа сада у животном добу у коме је потребно донети важне одлуке које се односе на наредних неколико деценија компаније. Процес увођења друге генерације […]

Прочитај више...

Како ослободити срећне хемикалије у мозгу вашег купца

Годинама је свет дигиталног одјекивао мантром да се искуства учине без трења и напора. Идеја је да ако све макнете са пута, клијентима ћете олакшати да дођу до касе и унесу податке о својој кредитној картици. То је паметан приступ, али је отишао предалеко. Створили смо једноставан свет без смисла и емоција. Нека искуства су […]

Прочитај више...