Панел: Ћирилица у брендингу
Питање језика увек носи са собом политичке, културне и идентитетске димензије. Писмо, као израз језика, одражава политичко и културно наслеђе једног народа. Панел ће истражити колико ћирилично писмо обликује наш идентитет. Да ли је ћирилица неодвојива од нашег идентитета и да ли доприноси нашој аутентичности? Како се ћирилица перципира у Србији а како је виде друге нације? Како утиче на имиџ Србије? Да ли има места за ћирилицу у савременом дигиталном добу? Колика је естетска вредност ћирилице? Ово су нека од питања која ће бити тема панела, и на које ћемо покушати да пружимо одговоре.
Славица Цицварић Костић
Славица Цицварић Костић је редовни професор на Факултету организационих наука Универзитета у Београду. Предаје на Универзитету у Болоњи – Bologna Business School, а као предавач гостовала је на неколико универзитета и пословних школа у Европи. Објавила је преко 100 радова у часописима, књигама и на конференцијама.
Ради као консултант у области маркетинга и комуникација за домаће и међународне компаније и организације, као и за институције јавне управе. Практично искуство стекла је радећи као директор за развој пословања у међународној консултантској компанији и као менаџер за односе с јавношћу у инвестиционој компанији. Део је тима за маркетинг и комуникације у компанији која развија организационо и софтверско решење за тестирање кандидата.
Душан Симић
Душан је основне студије завршио на Филозофском факултету Универзитета у Београду на коме је 2020. докторирао на тему „Неуробиолошко објашњење свести“. У свет маркетинга ушао је након завршетка специјалистичких студија за рекламу и медије на Факултету драмских уметности 2010. године. На конкурсу за плакат на тему очувања биодиверзитета, који су организовале IАА (International Advertising Association) и Уједињене нације, 2010. године освојио је прву светску награду. Исте године добио је награду „ Dragan Sakan – New Idea“ за иновативно размишљање у тржишним комуникацијама коју додељује УЕПС (Удружење економских пропагандиста Србије).
Има више од деценије искуства у области комуникације и стратешког планирања. Током каријере учествовао је у креирању кампања за најпознатије брендове на српском тржишту. Тренутно ради на позицији директора за стратешко планирање у agenciji Communis.
Славимир Стојановић Футро
Славимир је креативни директор Futro Design студија, дизајнер, писац, визуелни уметник и professor. Аутор аутобиографског романа Девет, серијала дечијих сликовница Авантуре Синги Лумбе и лајфстајл бренда Футро. Поред стотина међународних признања добитник је Награде за животно дело УЕПСа, а његови пројекти се налазе у светским музејима, публикацијама и енциклопедијама дизајна. Поред свог Futro Masterclass курса, редован је предавач на School of Visual Arts у Њујорку.
Славољуб Станковић
Славољуб је писац и креативни директор, дипломирао је Филозофију и уписао докторске студије на Филозофском факултету у Београду. Специјализовао је оглашавање на Универзитету уметности у Београду. Романи су му објављени у земљи и региону, преведени на енглески, словеначки и македонски језик. Аутор је и филмских и телевизијских сценарија. Креирао је и на хиљаде рекламних кампања за реномиране домаће и иностране брендове. Креативни је директор у Ананасу. Живи у Београду.
Јана Оршолић
Јана Оршолић је графичка дизајнерка и едукаторка, широј публици најпознатија по ауторском пројекту Само нежно према себи. Ради као професорка на Факултету примењених уметности у Београду на предметима из области Писмо. Има дугогодишње искуство рада у брендингу, на пројектима на којима ради као арт директор или спољни консултант за питања типографије.