Upotreba digitalnih tehnologija u poslovanju
Zanimalo nas je, a verujemo da je i vas, koliko biznisi u svom poslovanju koriste digitalne tehnologije – elektronsku poštu, sajt, elektronsku prodaju, klaud servise, društvene mreže, alate za kolaboraciju, alate za video konferencije, poslovni softver. Takođe, koliko su svoje redovne aktivnosti digitalizovali – razmenu dokumenata, transakcijske aktvinosti sa bankama, arhiviranje dokumenata i drugo. Verujemo da će vam rezultati ovog istraživanja biti zanimljivi i korisni.
Vladimir Zarić
Vladimir Zarić je diplomirani inženjer elektrotehnike. Stručno se usavršavo na The IDM Institute, London, UK, gde je završio specijalističke postdiplomske studije iz digitalnog marketinga. Digitalni direktor sa preko 20 godina regionalnog i globalnog iskustva u različitim vertikalama i industrijama.
Strastven i posvećen razvoju i implementaciji kompleksnih digitalnih projekata za svetski poznate brendove, korporacije, medijske kuće, advertajzing agencije i startapove. Radio je za British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, a trenutno je na poziciji Account Director agencije Four Dots. Dobitnik je brojnih profesionalnih nagrada i priznanja u zemlji i inostanstvu.
Više od 10 godina godina radi kao predavač iz oblasti digitalnih komunikacija i digitalnog marketinga.