Употреба дигиталних технологија у пословању
Занимало нас је, а верујемо да је и вас, колико бизниси у свом пословању користе дигиталне технологије – електронску пошту, сајт, електронску продају, клауд сервисе, друштвене мреже, алате за колаборацију, алате за видео конференције, пословни софтвер. Такође, колико су своје редовне активности дигитализовали – размену докумената, трансакцијске актвиности са банкама, архивирање докумената и друго. Верујемо да ће вам резултати овог истраживања бити занимљиви и корисни.
Владимир Зарић
Владимир Зарић је дипломирани инжењер електротехнике. Стручно се усавршаво на The IDM Institute, Лондон, УK, где је завршио специјалистичке постдипломске студије из дигиталног маркетинга. Дигитални директор са преко 20 година регионалног и глобалног искуства у различитим вертикалама и индустријама.
Страствен и посвећен развоју и имплементацији комплексних дигиталних пројеката за светски познате брендове, корпорације, медијске куће, адвертајзинг агенције и стартапове. Радио је за British Council, MTV, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, а тренутно је на позицији Account Director агенције Four Dots. Добитник је бројних професионалних награда и признања у земљи и иностанству.
Више од 10 година година ради као предавач из области дигиталних комуникација и дигиталног маркетинга.