Kako do zaista dobrog višejezičnog korisničkog iskustva?
Veb sajtove i aplikacije koje svakodnevno koristimo, donose različita korisnička iskustva na osnovu vrednosti (i ciljeva) koje data kompanija dostavlja korisniku. Jedan od tih ciljeva može biti i dizajniranje interfejsa koji će podržavati različite jezike. U ovom predavanju ćemo se osvrnuti na primenu višejezičnosti i kako se ona provlači kroz različite interfejse.
Gledano sa teorijske strane, implementacija više jezika ne bi trebalo da bude komplikovan zahtev. U praksi to može izgledati malo drugačije. Zato ćemo se kroz ovo predavanje fokusirati na praksu i zanimljive primere sa kojima se svakodnevno susrećemo.
Marko Ilić
Marko Ilić je dizajner veb sajtova i aplikacija sa višegodišnjim iskustvom u radu sa inostranim kompanijama.
Sarađivao je sa firmama različitih veličina, koje su deo industrija kao što su: tehnologija,
telekomunikacije, mediji, ugostiteljstvo, zdravstvo, sport, muzika i nekolicina drugih.
Neka od rešenja na kojima je radio, danas koriste kompanije i organizacije poput NBA, Kia,
Formula E, Warner Records, Deity Microphones, i drugi.