Kако до заиста доброг вишејезичног корисничког искуства?
Веб сајтове и апликације које свакодневно користимо, доносе различита корисничка искуства на основу вредности (и циљева) које дата компанија доставља кориснику. Један од тих циљева може бити и дизајнирање интерфејса који ће подржавати различите језике. У овом предавању ћемо се осврнути на примену вишејезичности и како се она провлачи кроз различите интерфејсе.
Гледано са теоријске стране, имплементација више језика не би требало да буде компликован захтев. У пракси то може изгледати мало другачије. Зато ћемо се кроз ово предавање фокусирати на праксу и занимљиве примере са којима се свакодневно сусрећемо.
Марко Илић
Марко Илић је дизајнер веб сајтова и апликација са вишегодишњим искуством у раду са иностраним компанијама.
Сарађивао је са фирмама различитих величина, које су део индустрија као што су: технологија,
телекомуникације, медији, угоститељство, здравство, спорт, музика и неколицина других.
Нека од решења на којима је радио, данас користе компаније и организације попут NBA, Kia,
Formula E, Warner Records, Deity Microphones, и други.