Чули смо да кажу за неког да је преспавао револуцију. То се дешава. Али се ретко дешава да у неким револуцијама врло активно учествујемо, а да тог заправо нисмо ни свесни. Да ли данас ико размишља о томе да покрене бизнис, а да не региструје назив домена и не направи сајт? Колико данас телефон користимо за разговор, а колико за размену поште, слика, порука, комуникацију путем друштвених мрежама, читање вести, играње онлајн игара, гледање филмова…? Да ли је тако било и пре десет или двадесет година? Интернет нам је данас основна алатка за рад, друштвене интеракције, обављање административних послова, плаћање рачуна, куповину… Данас ћемо се поздравити са Сири и замолити је да упали светло или наложити свом Гугл асистенту да нам подеси аларм да се на време пробудимо за посао. Да ли нам се све то десило преко ноћи или се наш начин живота и рада мењао из дана у дан, а да тога нисмо ни били свесни?
Иза нас је десет ДИДС конференција и десет великих прича о интернету. Из године у годину, ДИДС је био хроничар тихих интернет револуција. Једанаести ДИДС начиње нову декаду крупних питања са амбицијом да покаже где смо данас и куда, можда, идемо, присећајући се тога одакле смо пошли и шта нам се у међувремену дешавало.
ДИДС 2020 покреће питање да ли зарад настојања да се обезбеди више него потребна приватност заправо се жртвује безбедност корисника интернета. Да ли нови протоколи који омогућавају приватност приступа жељеној локацији истовремено урушавају основну структуру интернета, и како то утиче на искуство крајњих корисника. Да ли ћемо препуштајући технолошким дивовима да брину о нашој приватности на интернету на крају цео интернет заправо гледати њиховим очима?
ДИДС ће се позабавити тиме како је интернет трансформисао пословање и да ли је бизнис модел заснован на активној употреби интернета пресудан услов за успешан пласман и промоцију производа и услуга. А на трагу промоције и пласмана, ДИДС 2020 објашњава какву је револуцију интернет направио у маркетингу, како је утицао на (р)еволуцију појма брендинга и омогућио потрошачу да о бренду говори гласније него бренд сам о себи. Како је брендове из њихове ушушкане позиције, из њихових контролних соба, бацио на милост и немилост милиона потрошача на интернету, и шта је последица тога.
ДИДС 2020 ће кроз резултате недавно спроведеног истраживања тржишта дати увид у начин пословања домаћих микро, малих и средњих предузећа, са фокусом на њихово коришћење интернета у пословне сврхе. Приказаће на који начин предузећа бирају домене, како вреднују понуду на нашем тржишту и колико пажње придају безбедности.
Од како је интернета сваког јутра будимо се у револуционарно промењеном свету.
Стојимо на врху прелепог и застрашујућег таласа у ком се технологија развија брже од мисли, информације путују брже од звука, време и простор постају релативнији него у Ајнштајновој теорији, и не мислимо довољно о томе куда ће тај талас да нас однесе.
Велика уметница је својевремено рекла да мачке жмуре када гледају у будућност, ДИДС гледа широм отворених очију и не спава док трају интернет револуције.
Придружите нам се 19. марта у Метрополу.
Добродошли на ДИДС 2020!