Brendiranje tradicije na svetski način – Rakija
Rakija je nacionalno piće, a mi se često prema nacionalnim stvarima odnosimo sa nedovoljno pažnje i brige. Zato i mnoge od tih stvari nikada ne dobiju status koji zaslužuju. Branko je jedan od retkih ljudi koji se više od 15 godina aktivno trude da edukuju publiku i proizvođače, da postave standarde kvaliteta, ali i prošire znanje i učine da rakija, na mapi jakih alkoholnih pića, dobije svoje zasluženo mesto među najboljima.
Branko Nešić
Branko Nešić je serijski preduzetnik i osnivač Rakia bara, Belgrade Urban Distillery, te pokretač Beogradskog noćnog marketa. Preduzetništvom je počeo da se bavi 1998. godine, kada je zajedno sa bratom preuredio dedin podrum i otvorio samoposlugu pod imenom Vesela dolina.
Na istom se mestu od 2006. godine nalazi Rakia bar, koja je nastala kao jedinstveni koncept po kome se destilat najfinijeg voća, pije uvek uz meze, kreativnu zakusku u moderno osmišljenom prostoru. Danas je Rakia bar zaštićen žig iza koga stoji zanatska proizvodnja vrhunskih voćnih rakija, specijalizovane prodavnice – Rakia&Co, nekoliko Rakiabar-ova i najpoznatiji festival rakije Rakija Fest.