Др Емили Робертс
Др Емили Робертс је искусни стручњак са дипломом из области маркетинга и дигиталних медија. Врхунац њене академске каријере представља докторат из области вештачке интелигенције и машинског учења, са посебним нагласком на њихову примену у области маркетинга и дигиталних медија. Тренутно је члан одбора једне водеће агенције у области дигиталног маркетинга ,,Cyber stereo’’ и дубоко је посвећена питањима повезаним са етиком у области АI, дигиталне безбедности и спречавања сајбер-узнемиравања, што снажно говори у прилог њеној опредељености да се технологија на одговоран начин интегрише у дигитално окружење.
Др Робертс, истакнути стручњак у области дигиталне етике и безбедности, појасниће сложена
питања повезана са сајбер-узнемиравањем и дипфејковима (Deepfakes), пружајући при том
драгоцена запажања и решења која могу да допринесу безбеднијем дигиталном окружењу.
Теме:
- ефекат дипфејкова у сајбер-узнемиравању
- улога АI и машинског учења у злоупотреби дигиталног идентитета
- практичне мере, укључујући дигитално описмењавање и напредне алатке за разоткривање
- колективна одговорност и неговање безбеднијег онлајн простора