Лазар Џамић

- Функција: креативни стратег, предавач
- Организација: Факултет за медије и комуникације
- Сајт: www.fmk.singidunum.ac.rs
- LinkedIn: linkedin.com/in/lazar-dzamic-278692
Предавач на катедри за Дигитални маркетинг на Факултету за медије и комуникацију у Београду (ФМК) и на Business School Lausanne (BSL).
Лазар је бивши Head of Brand Planning у Гугловом креативном ‘think tank’-у ZOO у Лондону, где је основао тим за бренд стратегију и увео у индустрију, по први пут у свету, нову функцију Creative Data Scientist. Пре Гугла, Лазар је обављао функције директора за стратегију у неколико лондонских креативних агенција и био је један од првих дигиталних стратега у Британији.
Након повратка из Лондона, Лазар је један од најтраженијих домаћих тренера за дигиталну маркетинг трансформацију, сарађујући са неким од највећих домаћих и регионалних компанија као што су Теленор, Меркатор, Адидас, Ерсте Банка и други. Бивши је члан Креативног савета председнице Владе републике Србије, помагао је у аспектима развоја српских креативних сектора, и бивши консултант за креативне индустрије Европске банке за обнову и развој (EBRD). Предавач је на маркетинг модулу регионалне PwC Mini MBA академије, бивши новинар, сарадник Гардијана и хит аутор у Србији. Редован је предавач и говорник на домаћим и светским конференцијама на тему дигиталног маркетинга и бренд приповедања.
Његову последњу књигу, The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, објавио је лондонски Kogan Page у јулу 2018.