Učesnici DIDS 2021 Digital

Kei Šimada

Kei Šimada

Digital Makers Lab-a, IBM Japan
Piter Van Rost

Piter Van Rost

Generalni menadžer, CENTR
Branka Petronijević

Branka Petronijević

marketing menadžer, hotel Crowne Plaza Beograd
Branimir Đurović

Branimir Đurović

Generalni direktor Glovo Srbija
Momir Đekić

Momir Đekić

konsultant za digitalnu transformaciju, generalni menadžer Symphony
Vladimir Radunović

Vladimir Radunović

Direktor programa sajber bezbednosti i e-diplomatije, Diplo fondacija
Pol Snoksel

Pol Snoksel

kreativni direktor, Wunderman Thompson
Vojislav Žanetić

Vojislav Žanetić

satiričar, scenarista, konsultant za tržišnu komunikaciju
Dimitrije Ostojić

Dimitrije Ostojić

osnivač i CEO, Default Design
Marko Mudrinić

Marko Mudrinić

član UO E-komerc Asocijacije Srbije, direktor i suosnivač Netokracija Srbija
Ivan Tanasković

Ivan Tanasković

član UO E-komerc Asocijacije Srbije, rukovodilac sektora internet prodaje Planeta Sport
Milica Čalija

Milica Čalija

preduzetnica, biznis mentorka, TEDx govornica i aktivistkinja
Ana Nešić

Ana Nešić

Platforma Mali proizvođači
Marija Slović

Marija Slović

Preduzetnica i vlasnica prodavnice Domaccini
Vladimir Kovač

Vladimir Kovač

internet preduzetnik i poslovni konsultant
Oskar Borbaš

Oskar Borbaš

osnivač, GeekShop
Aleksandar Ilić

Aleksandar Ilić

izvršni direktor, Knjižara Roman
Kei Šimada
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Kei-Shimada.png
Predavanje: Nova normalnost - digitalno i vreme COVID-a

LinkedIn: Kei Shimada

Kei Šimada je američki preduzetnik, anđeo investitor, a trenutno je na čelu Digital Makers Lab u kompaniji IBM Japan. Na svojoj trenutnoj poziciji vodi grupu talentovanih inženjera čiji je cilj da kreiraju prve u svetu, prve u regionu i prve u industriji inovativne proizvode i rešenja kroz saradnju sa tehnološkim partnerima širom sveta. Njegove raznolike aktivnosti donele su mu brojne nagrade, uključujući i nagrade za kreativnost poput  OneShow, CES Innovation Awards i nagrade vlada. Neki od njegovih skorašnjih angažmana uključuju vođstvo tima koji proizvodi prvi svetski koncert klasične muzike zasnovan na veštačkoj inteligenciji za kompaniju Ars Electronica, a bio i je savetnik japanske vlade prilikom kreiranja strategije za GPS satelite. Kei je jedan od najaktivnijih japanskih uvodničara, govorio je na i moderirao panele konferencija u više od 20 zemalja. Zanima ga neurotehnologija, mobilnost nove generacije, kuvanje, a uči i svog sina da programira.

Piter Van Rost
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/15.jpg
Predavanje: Kako je kovid "ubrzao točkove" registracije domena: priča o mitovima i podacima

Veb-sajt: centr.org

Piter Van Rost je generalni menadžer CENTR-a, Udruženja evropskih nacionalnih registara domena najvišeg nivoa. Nadgleda rad organizacije i odgovoran je za saradnju sa vladama, institucijama i ostalim važnim organizacijama u internet ekosistemu. Pre angažovanja u CENTR-u radio je kao direktor za odnose sa evropskim vladama u kompaniji eBay. Piter je advokat sa master diplomom u oblasti računarskog i prava telekomunikacija. Karijeru je započeo u kompaniji za pružanje usluga interneta UUNET, bio je angažovan kao predsednik ISPA Belgium i EuroISPA, a trenutno je član IETF LLC borda direktora.

Branka Petronijević
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Branka-Petronijevic-1.jpg
Panelistkinja: (Dobar) sluga / (loš) gospodar: internet

Branka Petronijević je marketing menadžer u hotelu Crowne Plaza Beograd.

Diplomac je Beogradskog univerziteta i karijeru je započela u spoljnoj trgovini na plasmanu i promociji luksuznih proizvoda. Marketingom u hotelijerstvu se bavi poslednjih 13 godina. Komuniciranje smatra jednim od najvažnijih civilizacijskih dometa, a mogućnost koju nam daje digitalno komuniciranje fantastičnim poljem bez limita. Insistira na tome da govorimo jasno i tačno i da nam cilj bude da naši sagovornici, bili oni direktni ili virtuelni uvek od nas dobiju najbolju informaciju. Jer reči imaju ogromnu moć.

Branimir Đurović
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Branka-Petronijevic-2.jpg
Panelista: (Dobar) sluga / (loš) gospodar: internet

Rođen u Beogradu 1984, završio je osnovne ekonomske studije u Londonu na smeru marketing, a 2014. godine stekao je i MBA na Instituto de Empresa u Poslovnoj školi u Madridu.

U poslednjih 15-ak godina stekao raznoliko iskustvo iz različitih industrija i firmi kao što su: Holcim, UŠCE Shopping Center, Microsoft, a trenutno vodi španski startap koji omogućava brzu dostavu bilo čega iz grada u roku od 30-45min, Glovo.

Veoma motivisan, praktičan, okrenut ka razvoju, ne samo ljudi i biznisa u okviru Glova, već cele industrije i ekosistema koji se pokazao kao jedan od rešenja u borbi protiv COVID-a.

Momir Đekić
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Momir-DekiC487.jpg
Panelista: (Dobar) sluga / (loš) gospodar: internet

Momir Đekić je konsultant za digitalnu transformaciju sa višegodišnjim iskustvom u poslovnoj analizi, dizajnu i implementaciji složenih IT sistema u javnom i realnom sektoru.

Nakon završenog Elektrotehničkog fakulteta završio je i poslovnu školu na Bledu u Sloveniji.

Vodio je tehničke i poslovne timove u korporacijama i startapima a danas radi na poziciji generalnog menadžera u beogradskoj kancelariji regionalnog lidera u oblasti softverskih usluga, kompanije Symphony.

Dugogodišnji je novinar Sveta kompjutera, čiji je i kolumnist, a iza sebe ima značajno iskustvo u pisanim i štampanim medijima, televiziji i radiju.

Zaljubljenik je u gitarsku muziku, književnost i timski sport.

Vladimir Radunović
https://dids.rs/wp-content/uploads/2017/12/vladimir_radunovic-3.jpg
Moderator panela: (Dobar) sluga / (loš) gospodar: internet

Vladimir Radunović je predavač i direktor obrazovnih programa iz oblasti upravljanja Internetom, sajber-bezbednosti i e-diplomatije pri međunarodnoj nevladinoj instituciji „Diplo Foundation„.

Bio je član Savetodavnog odbora (Advisory Board) Globalnog foruma za sajber-ekspertizu (Global Forum on Cyber Expertise), a bio je član Savetodavne grupe (Multistakeholder Advisory Group) Ujedinjenih nacija za Forum o upravljanju Internetom (Internet Governance Forum). Profesionalni fokus mu je na politikama Interneta i širokopojasnog pristupa, sajber-bezbednosti, neutralnosti i otvorenosti mreže, e-diplomatiji i e-učešću, obrazovanju i izradnji kapaciteta institucija i donosioca odluka u oblasti Interneta.

Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu, odbranio master iz savremene diplomatije na Univerzitetu na Malti, a trenutno je na doktorskim studijama iz oblasti sajber-bezbednosti.

Pol Snoksel
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Photo_-Dragan-Mujan_nova.rs_.jpg
Predavanje: Lažni izbor: uvod u Dark UI

Pol Snoksel živi u Londonu i radi na poziciji kreativnog direktora agencije Wunderman Thompson, koja je deo WPP, najveće svetske advertajzing grupe. Više od 30 godina pomaže klijentima kao što su Microsoft, Rolls-Royce, BT i Vlada Ujedinjenog kraljevstva da ostvare promene ponašanja svojih publika. Radio je kao konsultant za marketing, osnovao je i prodao svoju agenciju, bio angažovan na seniorskim pozicijama različitih agencija od digitalnih inovatora do međunarodnih igrača u svetu marketinga.

Vojislav Žanetić
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Voja-C5BDanetiC487.png
Predavanje: Komunikacija v. 2.021: zdravije posle pandemije

Satiričar i scenarista. Diplomirani komunikolog. Konsultant za tržišnu komunikaciju, najiskusniji profesionalni kopirajter u Srbiji. Autor je brojnih komunikacijskih kampanja za proizvode, usluge, industrije i trgovine; konsultant i brand coach sa dugogodišnjim iskustvom u radu sa domaćim i inostranim kompanijama. Nastavnik veština na Fakultetu za medije i komunikacije.

Dobitnik advertajzing nagrada Zlatni Pobednik festivala u Firenci, Zlatni Bobanj Portorož, Zlatna Ruža Montre, Zlatna ideja Novi Sad. Pisao kolumne u Dnevnom telegrafu, Evropljaninu, Ninu i Večernjim novostima. Široj javnosti poznat je i kao jedan od urednika i tekstopisaca “Indeksovog radio pozorišta”, a kasnije scenarista i koscenarista “Indeksovog pozorišta”. Jedan od ko-autora satirične emisije “PLjiŽ”. Dobitnik je nagrade “Branko Ćopić” za satiru i Nevenove nagrade za dečju književnost.

Dimitrije Ostojić
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Dimitrije-OstojiC487.jpg
Predavanje: Optimizacija sajta za bolje konverzije

Stručnjak za digitalni marketing, specijalista za online konverziju i marketing automatizaciju, uspešno je već 15 godina prisutan na regionalnoj marketing sceni. Direktor i osnivač marketinške agencije Default Design i organizator prve internet konferencije u regionu LeadCon, vodeće digitalne manifestacije u regionu u poslednje 3 godine.

Marko Mudrinić
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Marko-MudriniC487.jpg
Predavanje: E-komerc u Srbiji - nova normalnost

Suosnivač i direktor Netokracije, vodećeg poslovno-tehnološkog medija na prostoru Balkana posvećenog startapima, digitalnom marketingu i novim tehnologijama. Savetuje domaće i strane brendove kako da kreiraju uspešan i zanimljiv sadržaj koji im pomaže da ostvare svoje marketing i komunikacijske ciljeve. Član je Upravnog odbora E-komerc Asocijacije Srbije.

Ivan Tanasković
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Photo_-Dragan-Mujan_nova.rs-1.jpg
Predavanje: E-komerc u Srbiji - nova normalnost

E-komerc menadžer sa više od 10 godina iskustva u internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu. Dosadašnju karijeru je gradio kroz e-komerc startup kompanije i telekomunikacije, uvek radeći u sektoru za internet prodaju. Vredno biznis iskustvo je stekao vodeći jednu od najvećih maloprodajnih internet prodavnica kod nas tehnomanija.rs. Znanje dopunjuje internacionalnim iskustvom u gembling industriji u kompaniji Mozzart, gde je radio na 12 tržišta na 3 kontinenta. Trenutno obavlja funkciju Rukovodioca sektora internet prodaje u Planeti Sport. Osnivač je prvog e-komerc magazina na Balkanu, na kome je do sada objavio više od 100 autorskih tekstova na temu internet prodaje. Od 2019. godine je član Upravnog odbora E-komerc Asocijacije Srbije.

 

Milica Čalija
https://dids.rs/wp-content/uploads/2020/02/DIDS-2020-Milica-Calija-Andjeli.png
Moderatorka panela Mali proizvođači na internetu: izgovor za razgovor tri iskusne preduzetnice

Milica Čalija je preduzetnica, biznis mentorka, TEDx govornica i aktivistkinja. Suosnivačica je i direktorka proizvodnje ovsenih kolača ”Anđeli”. Milica ima dvadesetogodišnju karijeru u oblastima PR-a i marketinga u velikim kompanijama, a od proleća 2019. osnovala je školu preduzetništva sa idejom da osnažuje i edukuje male preduzetnike. U 2019. godini bila je jedini preduzetnik iz Srbije koji je govorio na samitu Evropske unije o Zapadnom Balkanu na temu preduzetništva

Ana Nešić
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Ana-NeC5A1iC487.jpg
Panelistikinja, Mali proizvođači na internetu: izgovor za razgovor tri iskusne preduzetnice

Funkcija: Osnivač

Platforma: Mali proizvođači

Sajt: www.maliproizvodjaci.rs

Facebook: Maliproizvođači

 

Ana Nešić je osnivač platforme Mali proizvođači, koja okuplja ljubitelje domaće hrane i proizvođače „sa sela“. Kroz ovaj projekat pokušava da pomogne proizvođačima da svoje tržište prebace na internet i lakše dođu do mogućnosti da prodaju svoje proizvode. Profesionalno se bavi se održivošću i ekologijom u jednom od najbrže rastućih održivih brendova na svetu.

Marija Slović
https://dids.rs/wp-content/uploads/2020/02/Marija-SloviC487.jpg
Panelistikinja, Mali proizvođači na internetu: izgovor za razgovor tri iskusne preduzetnice

Marija Slović je preduzetnica i vlasnica prodavnice Domaccini, vlasnica prozvodnje tradicionalnog sira i kajmaka, a pre svega toga prehrambeni tehnolog. Marija je i jedna od 700 vodećih IFS ocenjivača u svetu za ocenjivanje bezbednosti hrane, a u njenoj radnji pored ručno rađenih proizvoda iz sopstvene proizvodnje možete pronaći i različite neindustrijske proizvode malih proizvođače iz cele Srbije.

Vladimir Kovač
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/14.jpg
Moderator panela E-komerc 2021. u Srbiji: mogućnost i obaveza da budete drugačiji

LinkedIn: Vladimir Kovač

Facebook: Vladimir Kovač

Vladimir se profesionalno bavi marketingom više od petnaest godina. Fokus mu je na prodžekt menadžmentu, brand divelopmentu i organizaciji događaja. Posebnu strast pokazuje prema komunikacijama i digitalnim inovacijama gde konstantno sebe usavršava. IT zajednica i marketinška struka ga najviše poznaju i cene po nizu događaja koje je organizovao poslednjih osam godina. Kroz događaje razvio je široku mrežu kontakata u različitim industrijama čime je svoja znanja i interesovanja dodatno proširio na teme poput e-komerca, digitalnog advertajzinga i digitalne transformacije.

Oskar Borbaš
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Oskar-BorbaC5A1.jpg
Panelista, E-komerc 2021. u Srbiji: mogućnost i obaveza da budete drugačiji

Profesionalni prokrastinator. Sklopio je jednom rubikovu kocku za 75 sekundi, ima rejting od 1500 u šahu i bronzanu medalju u dublovima stonog tenisa u šestoj rekrativnoj ligi u Novom Sadu. Već 12 godina pravi sajtove iz hobija, a trenutno jede leb od e-komerca. San mu je da jednog dana dostigne 1700 rejting u šahu.
GeekShop je hobi projekat, nastao sasvim slučajno. Služio je kao eksperiment za testiranje marketinških ideja koje se kose sa zdravim razumom. Trenutno je pretežno one-man show, jer naš magacioner istovremeno radi i marketing i administrativne poslove. Preporuke kupaca odlažu zatvaranje već 4 godine.

Aleksandar Ilić
https://dids.rs/wp-content/uploads/2021/02/Aleksandar-IliC487.jpg
Panelista, E-komerc 2021. u Srbiji: mogućnost i obaveza da budete drugačiji

Prozni pisac, autor romana „Srpski psiho“ i „PR“, izvršni direktor Knjižare Roman. Gotovo 15 godina se bavi izdavaštvom, e-komercom i digitalnim marketingom.

Knjižara Roman je osnovana sredinom marta 2020. dok je sa radom počela sredinom oktobra iste godine. U ponudi su gotovo sve knjige svih domaćih izdavača. Na teritoriji Beograda knjige isporučuju u roku od 60 minuta. Za ostatak Srbije rok za dostavu je jedan do dva radna dana. Pored knjižarske obavljaju i izdavačku delatnost. Do sada su objavili 12 naslova, prepoznatljivog dizajna i opreme knjiga. Nastoje da odnos sa čitaocima pre svega bude ljudski, profesionalan, ne previše formalan i suvoparan, i prožet poverenjem verujući da na taj način grade odnos koji je nešto više od pukog odnosa prodvac – kupac. Veruju da je gest važniji nego forma. Ukratko: rade ono što vole, onako kako misle da treba.

Medijski pokrovitelji

RTS
Politika
PC Press
b92
Netokracija
Biznis&Finansije
Kurir
Ekapija
GM
Nedeljnik
Biznis
Digitalne Ikone
Radio Beograd 2
Ekonometar
Juzne Vesti
Večernje novosti
Svet kompjutera
Espreso
Internet Ogledalo
E-Commerce magazin