Одржана конференција ДИДС: Будите паметнији од паметних уређаја

Конференција ДИДС (Дан интернет домена Србије) одржана је 16. марта у хибридном формату у организацији Фондације „Регистар националног интернет домена Србије“ (РНИДС). Програм је реализован из Југословенске кинотеке, док је највећи део публике конференцију пратио онлајн.

Програм ДИДС 2022

10:00
Свечано отварање
10:15
Представљање:
Нови визуелни идентитет РНИДС-а

Након петнаест година постојања РНИДС брендинг је добио ново рухо. Аутори новог визуелног идентитета, вишеструко награђивани дизајн студио Метаклиника из Београда, представиће широј јавности како ће РНИДС брендинг изгледати убудуће.

10:30
Панел:
Изазови и ризици дигиталне економије

Уводни панел овогодишње ДИДС конференције се фокусира на најактуелније и најзначајније теме у домену дигиталне економије које су обележиле 2021. годину, и које ће сасвим извесно и следећих година утицати на развој ове дигиталне индустрије.

Интернет се полако опрашта од колачића (cookies), а корисници, потпомогнути различитим законским регулативама, постају свесни вредности приватних података. Читава дигитална индустрија се суочава  са новим изазовима у пружању релевантног и персонализованог корисничког искуства и оглашавања.

Са једне стране имамо техничке изазове, јер технологије које се користе дуги низ година и представљају основу дигиталног екосистема ускоро престају да постоје, а са друге стране отвара се читаво поље могућности у домену нових, метаверсе, корисничких искустава у замену за приватне податке. 

Како и на који начин се различити учесници у дигиталној економији: издавачи, медијске агенције, оглашивачи и бизниси припремају за ова нова правила која доносе кључне премене на глобалној и локалној дигиталној сцени. Иако је израз дигитална трансформација, већ деценију присутан, чини се да је и даље веома актуелан и да ће наредни период показати ко је најспремнији и најефикаснији у прилагођавању на промене које нас очекују.

Владимир Зарић, модератор панела, дискутоваће о овим темама и дати осврт на стање на локалном али и глобалном тржишту, са највећим стучњацима из домена дигиталног маркетинга:

 

11:30
Кафе пауза
11:45
Keynote блок:
Учимо од најбољих

Јован Протић, Ringier Axel Springer Group: Digital Business у CEE – тако близу, а тако далеко… Шта можемо да научимо од суседа из источне Европе

Инспирација из окружења за убрзану дигиталну трансформацију у Србији. Често се у потрази за инспирацијом окрећемо Америци и Далеком истоку, иако нам невероватан прогрес у digital трансформацији стоји пред вратима у региону CEE. О retail-у, о медијима, о јавном превозу, о digital реклами, о дигиталној држави, о digital банкингу и плаћању – о томе ће бити речи током Јовановог предавања.

Vitaly Friedman, Smashing magazine: Designing For Complex UIs

Не може вас много изненадити када су у питању изазови интерфејса, зар не? Можете дизајнирати пристојну карту, добро заокружену хармонику и изузетну навигацију за хамбургер. Али шта ако су пред нама мало сложенији УКС изазови? Како да учинимо доступним свима широм света? Шта ако имате посла са сложеним филтерима, обрасцима на више страница или модалима и преклопима у више корака? Шта је са сложеним табелама и контролним таблама за предузећа? Или можда креирање отпорног навигационог система за породицу од 115 веб локација?

Па, сложени кориснички интерфејс не мора да буде компликован. Морамо да сакријемо сложеност испод површине, олакшавајући свима да лакше обављају сложене задатке. У овој сесији са Виталијем Фридманом, консултантом за UX и креативним вођом Smashing magazine, заронимо дубоко у сецирање како да решимо сложене проблеме дизајна како бисмо апликације учинили доступним и употребљивим, максимизирајући јасноћу и минимизирајући двосмисленост на путу. Без обзира да ли радите на сложеној угнежђеној навигацији на више нивоа или креирате сложене табеле, ова сесија ће вам дати неке стратегије и алате који су вам потребни да бисте били бољи у свом послу.

Steffen Ehrhardt, Google: Omnichannel – Како повезати онлајн и офлајн

Током предавања ће се разматрати како повезати интернет продају и друге онлајн активности са офлајн светом, и на који начин данас можете да се послужите технологијом како би различити медијски канали које користите пружили максимум.

Биће речи не само о свему оном што Гугл ради у овој области, већ и о актуелним токовима у трговини и малопродаји у целини.

13:45
Пауза
14:15
Блок:
Да ли смо дигитално безбедни – перцепција и реалност

У овом блоку причаћемо о томе како се корисници интернета у Србији понашају када користе своје дигиталне уређаје и интернет услуге. На почетку, биће представљени најзанимљивији резултати истраживања о односу корисника интернета у Србији према дигиталној безбедности, које је РНИДС почетком године спровео у сарадњи са РАТЕЛ-ом. Потом ћемо имати практичну демонстрацију неких од опасности које вребају несмотрене кориснике. После тога, стручњаци у области cyber безбедности коментарисаће резултате истраживања, али и понудити савете за безбедан дигитални живот.

Представљање истраживања о односу корисника интернета у Србији према дигиталној безбедности – Слободан Марковић, Digital Advisor, UNDP.
Демонстрација cyber напада уживо – Владан Никачевић са асистентима.

Панел дискусија

15:15
Представљање малих бизниса на .rs домену
15:30
Кафе пауза
15:45
Блок:
Етика и технологија

Andrew McStay: Етика вештачке интелигенције и препознавање емоција

Предавање ће размотрити промене које се одвијају у области управљања вештачком интелигенцијом. Питање препознавања емоција се налази под лупом креатора политике као никада до сада, и приоритетно се приступа његовом решавању у контексту правне заштите и заштите личних података. McStay ће истражити актуелне процесе којим се етичке вредности претачу у практично управљање, при чему ће дати историјски контекст технологија, као и увид у ставове друштва, да би се даље осврнуо на кључне правне промене, и на етичке слабе тачке и могућа решења.

Лазар Џамић: Јахачи маркетинг апокалипсе – Етички изазови модерног маркетинга

Модерни маркетинг стручњаци се све више суочавају с питањем не да ли нешто могу да ураде, већ да ли треба. Технологија им омогућава све више тога што могу, што показује свет око нас. Изазови модерног бизниса су све више етички, све мање стручни.

Игор Спасић: Етички код

Како постоји више програмабилних уређаја него људи на планети, више него икада је неопходно да постављамо питања о вредностима кôда која нису искључиво економске природе. Подједнако је важно и да непрестано изналазимо одговоре на та питања, вагамо значај, утицај и домет кôда. Да ли то чинимо?

17:15
Затварање конференције

Учесници

Andrew McStay

Andrew McStay

Професор Дигиталног живота, директор Лабораторије за емотивну вештачку интелигенцију (AI) на Универзитету у Бангору у Великој Британији
Vitaly Friedman

Vitaly Friedman

Креативни директор Smashing Magazine, front-end и UX консултант
Steffen Ehrhardt

Steffen Ehrhardt

EMEA Go To Market Lead @ Google
Јован Протић

Јован Протић

COO, Onet и COO и члан Управног одбора Ringier Axel Springer Group
Дуња Мајсторовић

Дуња Мајсторовић

Cybersecurity Professional for Cloud and Network Security, Siemens Energy Serbia
Даниела Андровић

Даниела Андровић

Виши саветник за безбедност ИKТ система, РАТЕЛ
Игор Спасић

Игор Спасић

Solution architect
Сања Лалевић

Сања Лалевић

Meta Lead Serbia | Httpool 
Владимир Зарић

Владимир Зарић

Account Director, Four Dots
Марко Царевић

Марко Царевић

COO & acting CEO, Ananas E-commerce
Иван Речевић

Иван Речевић

Gaia Consulting, MarTech konsultant
Лазар Џамић

Лазар Џамић

креативни стратег, предавач
Слободан Марковић

Слободан Марковић

Дигитални саветник у Програму Уједињених нација за развој (UNDP) у Србији
Метаклиника

Метаклиника

Дизајн студио
Andrew McStay
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/andrew-mcstay.png
Професор Дигиталног живота, директор Лабораторије за емотивну вештачку интелигенцију (AI) на Универзитету у Бангору у Великој Британији

Етика вештачке интелигенције и препознавање емоција: од вредности ка управљању

Тема предавања

Предавање ће размотрити промене које се одвијају у области управљања вештачком интелигенцијом. Иако је област алгоритамских технологија процењивања људи одавно правно регулисана, у 2021. и 2022. су уведени и спроведени далекосежни међународни закони и препоруке. Промене су извесне, обзиром да и Европска комисија и Уједињене нације (између осталих) унапређују људска права и усвајају нове законе који узимају у обзир утицај технологија вештачке интелигенције.

Етика добија свој законски оквир, а професор McStay ће размотрити ову тему кроз призму биометрије, нарочите оне која процењује људске емоција и остварује интеракцију са њима. Питање препознавања емоција се налази под лупом креатора политике као никада до сада, и приоритетно се приступа његовом решавању у контексту правне заштите и заштите личних података. McStay ће истражити актуелне процесе којим се етичке вредности претачу у практично управљање, при чему ће дати историјски контекст технологија, као и увид у ставове друштва, да би се даље осврнуо на кључне правне промене, и на етичке слабе тачке и могућа решења.

О учеснику

Ендру Мекстеј је професор Дигиталног живота на Универзитету у Бангору у Великој Британији. Његова најновија књига, Emotional AI: The Rise of Empathic Media, („Емотивна вештачка интелигенција: успон емпатичних медија”) разматра утицај технологија које се ослањају на податке о афективном и емотивном животу људи. Као директор Лабораторије за емотивну вештачку интелигенцију, тренутно води пројекте који се баве, између осталог, међукултурном друштвеном анализом емотивне AI у Уједињеном краљевству и Јапану. У његов не-академски ангажман спадају чланство у IEEE (P7000/7014) и саветодавне услуге које пружа стартапима, невладиним организацијама и телима која креирају политике. Појављивао се и сведочио пред Високим комесаријатом Уједињених нација на тему права на приватност у дигитално доба, пред истрагом о AI коју је спроводио Дом лордова Уједињеног краљевства и пред истрагом Министарства Уједињеног краљевства за културу, медије и спорт на тему емоција, вести и „ријалити” медија.

Vitaly Friedman
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/vitaly-friedman.png
Креативни директор Smashing Magazine, front-end и UX консултант

Designing For Complex UIs

О учеснику

Витали (Vitaly) воли квалитетан садржај, и не одустаје лако. Рођен је у Минску у Белорусији, а студирао је информационе технологије и математику у Немачкој. Ноћу је у кухињи решавао задатке из алгебре и понављао градиво из пројектовања софтверских система, а у исто време откривао своју велику љубав према типографији, пројектовању интерфејса и писању. Шест година је радио самостално у области дизајна и развоја софтвера па је након тога, 2006. године, постао суоснивач онлајн часописа Smashing Magazine, намењеног дизајнерима и дивелоперима. Радозналост га је током година повукла у правцу пројектовања интерфејса, затим front-enda, потпом оптимизације система, па затим приступачности, и на крају опет у правцу корисничког искуства.

Витали је аутор, ко-аутор и уредник свих књига које издаје компанија Smashing (https://www.smashingmagazine.com/books), као и уредник програма свих конференција које истоимена кућа приређује (https://www.smashingconf.com). Тренутно се обавља посао креативног директора часописа Smashing Magazine (www.smashingmagazine.com) и консултанта за front-end и UX у Европи и шире – сарађује између осталог са Европским парламентом, и компанијама Хауфе-Лексвер (Haufe-Lexware), Аксел-Спрингер (Axel-Springer) и другима.

Steffen Ehrhardt
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/Steffen-Ehrhardt-1.jpg
EMEA Go To Market Lead @ Google

Омниканална продаја – како премостити онлајн и офлајн канале

Тема предавања

Током предавања ће се разматрати како повезати интернет продају и друге онлајн активности са офлајн светом, и на који начин данас можете да се послужите технологијом како би различити медијски канали које користите пружили максимум.

Биће речи не само о свему оном што Гугл ради у овој области, већ и о актуелним токовима у трговини и малопродаји у целини.

O учеснику

Стефен Ерхарт већ 18 година ради за компанију Гугл, покривајући више тржишта ЕМЕА (Европа, Блиски исток и Африка). Поседује искуство у областима интернационализације, услуга, Гугл реклама (Google Ads), малопродаје/омниканалне продаје и стартапа. Испратио је развој компаније од њених раних дана и одговоран је за представљање нових производа као што је Google Ads на српском језику.

 

Јован Протић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/jovan-protic.png
COO, Onet и COO и члан Управног одбора Ringier Axel Springer Group

Digital Business у CEE – тако близу, а тако далеко… Шта можемо да научимо од суседа из источне Европе

Тема предавања

Инспирација из окружења за убрзану дигиталну трансформацију у Србији. Често се у потрази за инспирацијом окрећемо Америци и Далеком истоку, иако нам невероватан прогрес у digital трансформацији стоји пред вратима у региону CEE. О retail-у, о медијима, о јавном превозу, о digital реклами, о дигиталној држави, о digital банкингу и плаћању – о томе ће бити речи током Јовановог предавања.

О учеснику

Јован Протић је главни оперативни директор и члан Управног одбора Ringier Axel Springer Polska и Ringier Axel Springer Media AG. Он је члан одбора и води операције у једној од највећих дигиталних медијских компанија у региону централне и источне Европе, која послује у 8 земаља, води преко 60 дигиталних медија, е-трговине и дигиталних тржишта, запошљавајући преко 3000 људи.

За компанију ради од 2005. године доследно имплементирајући стратегију дигиталног маркетинга и е-трговине. Каријеру је започео у Србији градећи највећи интернет портал у Србији „blic.rs“. Од 2012. године био је један од лидера процеса дигиталне трансформације Ringier Axel Springer Media AG групе у централно-источној Европи. Од 2015. године је и извршни директор компаније Ringier Axel Springer Polska и члан Извршног одбора.

Прве године ангажовања у Пољској, његова фокусна област су били дигитални вертикални послови и е-трговина где је успешно довео Business Insider на пољско тржиште, покренуо NOIZZ из Пољске на 6 других тржишта и увео придружено пословање е-трговине.

Фебруара 2016. именован је за члана Ringier Axel Springer Leadership Team-а, где је одговоран за пословање дигиталних медија у централно-источној Европи. Од 2020. ко-управља порталом Onet.pl и другим члановма портфолија Ringier Axel Springer Polska.

Јован Протић је дипломирао на Универзитету у Београду и завршио Exec MBA на Универзитету у Шефилду. У приватном животу страствени је љубитељ одбојке на песку. Живи у Варшави.

Дуња Мајсторовић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/dunja-majstorovic.png
Cybersecurity Professional for Cloud and Network Security, Siemens Energy Serbia

Започела је своју каријеру као асистент на Рачунарском факултету, у области рачунарских мрежа. Свој први посао у Cybersecurityy-ју добила захваљујући типичном ХР питању „где себе видиш за пет година?“, на шта је одговорила – у security-ју. То је била позиција специјалисте у Telenor Common Operation-у, где се свакодневно суочавала како са безбедносним изазовима (читај: хакерским нападима) тако и са оперативним проблемима. Дуња је убрзо унапређена у менаџера, при чему су јој поверена нова задужења у својој области: изградња SOC-a (Security Operations Center), стварање нових сецуритy сервиса, успостављање и тестирање полиса и процедура, управљање тендерима, пројектима, ревизорским активностима…

Данас ради као експерт за клауд и мрежну безбедност у Siemens Energy-ју, а истовремено је и менаџер Energy-јевог Cybersecurity хаба у Београду. Осим посла је чест гост конференција и панела на тему информационе безбедности, јер, како каже „што је више распрострањена свест о томе, то је мој свакодневни посао борбе са сајбер претњама лакши“.

Даниела Андровић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/danijela-androvic-1.png
Виши саветник за безбедност ИKТ система, РАТЕЛ

Даниела Андровић је виши саветник за безбедност ИKТ система у Националном ЦЕРТ-у у Регулаторној агенцији за електронске комуникације и поштанске услуге – РАТЕЛ, са више од 15 година богатог радног искуства у области информационих технологија. Била је ангажована у процесу успостављања националног ЦЕРТ-а Републике Србије, имплементацији виртуелне платформе за симулацију сајбер напада и аутор је Модела Акта о безбедности. Ангажована је на теоријским и техничким обукама за јавни сектор и предавач је на мастер студијама Мастер 4.0 Универзитета у Београду – ЕТФ/ФОН. Бавила се развојем софтвера на пројекту ISDACON – Информационом систему за координацију развојне помоћи у Републици Србији, развијеном за потребе Министарства за европске интеграције. Она такође има и међународно радно искуство из Међународног кривичног суда за бившу Југославију у Хагу.

Даниела је дипломирани инжењер информационих система са мастер радом из области сајбер криминала. Њено подручје интересовања усредсређено је на информациону безбедност, сајбер криминал, правне и техничке аспекте дигиталне форензике, јавно-приватно партнерство, као и јачање вештина из области информационе безбедности путем трансфера знања.

Игор Спасић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/Igor-Spasic.jpg
Solution architect

О учеснику

Игор Спасић се више од две деценије професионално бави развојем и архитектуром софтверских решења. Имао је прилике да ради у различитим пословним окружењима и индустријама, користећи разнолика технолошка решења. Заговорник је отвореног кода и података. Упоредо са професионалним ангажовањем бави се едукацијом, предавањима и радионицама. У слободно време дискутује о дометима технологија.

LinkedIn: Игор Спасић

Сања Лалевић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/Sanja-Lalevic.jpg
Meta Lead Serbia | Httpool 

Бавећи се маркетингом више од 20 година, Сања је своје искуство градила како у медијима тако и у агенцијском свету, најдуже у агенцији Direct Media где је водила сектор дигиталних медија.

Тренутно је Meta Lead за Србију у оквиру Httpoola, званичног представника Meta-a за Балкан, пружајући подршку целокупном тржишту оглашивача на платформама ове компаније.

Свој допринос развоју маркетинга у дигиталном окружењу даје и активним учешћем у раду струковних удружења. Од 2017. године је на позицији Председника Скупштине IAB Србија, а уједно је и на челу IAB Kомитета за истраживања.

Сања је предавач на Факултету за медије и комуникације, на департману за дигитални маркетинг.

Гостовала је као предавач по позиву на Економском факултету и Факултету организационих наука Универзитета у Београду и Факултету драмских уметности Универзитета уметности у Београду.

Владимир Зарић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/Vladimir-Zaric.jpg
Account Director, Four Dots

Владимир Зарић је дигитални директор са преко 20 година регионалног и глобалног професионалног искуства у различитим вертикалама и индустријама. Посвећен је и страствен у развоју и имплементацији изазовних и комплексних пројеката дигиталног маркетинга, испуњавању пословних циљева и постизању задовољства корисника.+

Оријентисан ка  резултатима са великим професионалним знањем и искуством у раду са различитим гранама индустрије. Радио на преко 500 дигиталних пројеката који укључују светски познате брендове и корпорације, медијске куће, оглашивачке агенције и стартапе. Добитник је бројних награда и признања на фестивалима и такмичењима у земљи и иностанству.

Стручно се усавршаво на The IDM Instutute, London, UK, где је завршио специјалистичке постдипломске студије из области дигиталног маркетинга. Дуги низ година ради као едукатор из области дигиталних комуникација и дигиталног маркетинга.

Марко Царевић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/03/carevic.jpg
COO & acting CEO, Ananas E-commerce

Завршио мастер студије на Електротехничком факултету Универзитета у Београду у области телекомуникација.

Марко има дугогодишње искуство у развоју производа, као и банкарском и финансијском сектору. Био је део два модерна стартап банкарска пројекта као један од најважнијих чланова тима, задуженог за целокупни развој бизниса.

У својој каријери налазио се на различитим позицијама у области маркетинга, односа са потрошачима и развоја производа. За себе каже да је пасионирани тимски играч, лидер коме је развој тима један од најважнијих KПИ, фокусиран и аналитичан, изразите вештине доношења одлука и мотивисан комплексним изазовима које треба превазићи.

Иван Речевић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/ivan-recevic.png
Gaia Consulting, MarTech konsultant

Прати (ИТ, аналитика, технологија, маркетинг/оглашавање, канали) трендове и воли све што воле млади. Од локалног и регионалног корпоративног менаџера, преко предузетника и консултанта, до повратка у глобалне корпоративне структуре кроз 20 година каријере.

Предавач на Факултету  за медије и комуникације на предметима „Мерење учинка дигиталних кампања“ и „Big data”.

Мото: цена светла је мања од трошка таме (А.Ц.Нилсен)

Лазар Џамић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/Lazar-Dzamic.jpg
креативни стратег, предавач

ЈАХАЧИ МАРКЕТИНГ АПОКАЛИПСЕ – Етички изазови модерног маркетинга

Тема предавања

Модерни маркетинг стручњаци се све више суочавају с питањем не да ли нешто могу да ураде, већ да ли треба. Технологија им омогућава све више тога што могу, што показује свет око нас. Изазови модерног бизниса су све више етички, све мање стручни.

О учеснику

Лазар Џамић је предавач на катедри за Дигитални маркетинг на Факултету за медије и комуникацију у Београду (ФМК) и на Business School Lausanne (BSL).

Лазар је бивши Head of Brand Planning у Гугловом креативном ‘think tank’-у ZOO у Лондону, где је основао тим за бренд стратегију и увео у индустрију, по први пут у свету, нову функцију Creative Data Scientist. Пре Гугла, Лазар је обављао функције директора за стратегију у неколико лондонских креативних агенција и био је један од првих дигиталних стратега у Британији.

Након повратка из Лондона, Лазар је један од најтраженијих домаћих тренера за дигиталну маркетинг трансформацију, сарађујући са неким од највећих домаћих и регионалних компанија као што су Теленор, Меркатор, Адидас, Ерсте Банка и други. Бивши је члан Креативног савета председнице Владе републике Србије, помагао је у аспектима развоја српских креативних сектора, и бивши консултант за креативне индустрије Европске банке за обнову и развој (EBRD). Предавач је на маркетинг модулу регионалне PwC Mini MBA академије, бивши новинар, сарадник Гардијана и хит аутор у Србији. Редован је предавач и говорник на домаћим и светским конференцијама на тему дигиталног маркетинга и бренд приповедања.

Његову последњу књигу, The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, објавио је лондонски Kogan Page у јулу 2018.

LinkedIn: Лазар Џамић

Војислав Перић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/Vojislav-Peric-DIDS.jpg
SupremeNexus

Војислав Перић је мастер графички инжењер, креатор садржаја на интернету и заљубљеник у гејминг културу. Свој YouTube канал, који прати преко 450.000 људи, покренуо је 2013. године. Добитник је награде за најбољег стримера на Balkan Tube Фестивалу 2015.

Слободан Марковић
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2017/12/slobodan-markovic-dids-2019.png

Слободан Марковић ради као дигитални саветник у Програму Уједињених нација за развој (UNDP) у Србији. Већ 20 година активно учествује у заступању и формулисању ИKТ политика у Србији. Пре ангажмана у UNDP, радио је у Регистру националног интернет домена Србије (РНИДС) као саветник за ИKТ политику и односе са интернет заједницом. Између 2014. и 2017. био је члан Multistakeholder Advisory Group (MAG), која саветује Генералног секретара УН о одржавању светског Форума о управљању интернетом (IGF). У периоду од 2008. до 2012. био је специјални саветник министарке у Министарству телекомуникација и информационог друштва, где је учествовао у доношењу низа прописа из области телекомуникација, е-управе и е-пословања. Године 2010. уручена му је награда “е-Трговина award“ за деценијски допринос развоју е-пословања у Србији.

Метаклиника
https://arhiva.dids.rs/wp-content/uploads/2022/02/metaklinika.png
Дизајн студио

Почели смо 2007. године као самостални студио који су основали Ненад Трифуновић и Лазар Бодрожа. Искуство које смо стекли у уметничкој и комерцијалној сфери, омогућило нам је сарадњу са широким спектром потпуно различитих клијената. Наша широка мрежа сарадника нам омогућава да радимо на пројектима различитог обима. Радимо заједно како бисмо помогли нашим клијентима да напредују, изградњом њиховог бренда и померањем њихових граница. Знамо дизајн и његову сврху. Разумемо тржиште и све његове аспекте.